Otočenie záberu fotografie
Otočenie záberu fotografie
V akom programe by som mohol natočiť záber fotografie ulice, zameraný na ľavú stranu istej budovy? Chcel by som mať tú budovu na fotke i spredu a nemám možnosť ju nafotiť, keďže už neexistuje.
Potrebujem to spraviť asi tak, že by som si tú budovu otočil spredu a fotku mohol tak aj uložiť. Počul som, že sa to v nejakom programe dá, iba mi nikto nevie poradiť v akom...
Ďakujem za info.
Potrebujem to spraviť asi tak, že by som si tú budovu otočil spredu a fotku mohol tak aj uložiť. Počul som, že sa to v nejakom programe dá, iba mi nikto nevie poradiť v akom...
Ďakujem za info.
-
javatar
Hardcore addict
Re: Otočenie záberu fotografie
nuz otacat sa da 3D model, nie veci na 2D fotografii... ale tusim ze najnovsi photoshop dokaze zazraky na poli automatickeho dokreslovania budov...
Jasne, ze sa to da, ale to by si musel zit v americkom kriminalnom seriali
V reale sa da mozno trochu upravit perspektiva, ale zazraky od toho necakaj, zavisi to aj od toho, ako velmi z uhla je ta fotka fotena, najlepsie urobis, ak ju sem das a podla toho budeme moct posudit nakolko nerealne to je.
tiež som videl pri prezentácii najnovšieho photoshopu takéto zázraky.. ale neviem, či som správne pochopil Tvoju požiadavku.. skús hodiť foto, možno si to človek lepšie bude vedieť predstaviť.. a možno bude stačiť urobiť obyčajný "horizontal flip".. 
Mám úplne podobné foto. Je to fotené z výšky cca 1km, asi ako na ilustr. fotke, akurát je to fotené z ľavej strany budovy.
Potrebujem ju pootočiť tak, aby som mal na obrázku budovu spredu.
Potrebujem ju pootočiť tak, aby som mal na obrázku budovu spredu.
- Prílohy
-
- budova.jpg (37.99 KiB) 1385 zobrazení
Ty si dobra brzda. Vypni CSI a nezhadzuj sa tu.
-
adox
Light Professional
- Kontaktovať používateľa:
Ten program si má akože domyslieť že ako tá budova vyzerá z predu či čo od toho očakávaš ? 
Vo Windowsáckom skicári to spravíš...LUOL

On myslí asi takýto program :
http://kuvaton.com/kuvei/csi.jpg