zdravím
robím na programe a potreboval by som pomôcť s hlavnou časťou programu. Funkcia programu je, že analyzuje programy ktoré sa spúšťajú pri štarte a vypíše napr do listwiew. Dik za pomoc lebo ja neviem ake príkazy použiť keďže som ešte začiatočník
VB 2010
-
pipiak
Medium Star
- Kontaktovať používateľa:
Re: VB 2010
mal by si pouzit WMI a v nich najst dane programy (pouzi google)
Dalsia moznost je registre (kluc RUN -> to je ale menej presna metoda)
A samozrejme bolo by vhodne pridat aj zoznam sluzieb ktore sa spustaju automaticky
Ak chces iba zistit aktualne beziace programy tak to cez triedu process, ale tam by bolo nutne spustit tvoj program ako posledny po starte ostastnych.
Dalsia moznost je registre (kluc RUN -> to je ale menej presna metoda)
A samozrejme bolo by vhodne pridat aj zoznam sluzieb ktore sa spustaju automaticky
Ak chces iba zistit aktualne beziace programy tak to cez triedu process, ale tam by bolo nutne spustit tvoj program ako posledny po starte ostastnych.
-
manager666
Star
Pipiak, metoda pomocou registrov je menej presna? Vysvetli mi, co to podla teba znamena...
Co sa tyka tejto metody, musis prehladavat zaznamy v:
+ este je moznost, ze uzivatel vyuzil moznost nastavenia spustenia urciteho programu pomocou adresara "Pri spustení" a kedze je pre kazdeho uzivatela iny, jeho aktualnu adresu zistis nasledovne:
Co sa tyka tejto metody, musis prehladavat zaznamy v:
Kód: Vybrať všetko
HKEY_CURRENT_USER\\SOFTWARE\\Microsoft\\Windows\\CurrentVersion\\Run
HKEY_LOCAL_MACHINE\\SOFTWARE\\Microsoft\\Windows\\CurrentVersion\\RunKód: Vybrať všetko
Environment.GetFolderPath(Environment.SpecialFolder.Startup)-
pipiak
Medium Star
menej presna znamena, ze nie vsetky programy a sluzby spustene po starte sa objavuju v registroch
-
javatar
Hardcore addict