Ako zistím či ma chce?

Diskusia o tom, čo Vás trápi v súkromí...
Codyman
Medium Expert
Medium Expert
Používateľov profilový obrázok

Re: Ako zistím či ma chce?

Príspevok od používateľa Codyman »

Peter1903 napísal:Ahojte, mám veľký problém ohľadom mojej spolužiačky. Už tretí rok študujem na VŠ a keďže je nás v ročníku veľa, s dotyčnou sme sa spoznali len teraz v septembri. Dovtedy som si ju až tak nevšímal, ani ona mňa, chápem lebo do apríla bola zadaná, ale časom ako som ju spoznával, som vedel, že je to skvelá baba. Tak som jej začal písať na FB a od decembra až doteraz si píšeme takmer každý deň keď sa tam stretneme. Teda hlavne ja jej napíšem, ale aj ona mne občas, aj keď málo. Aj v škole pokecáme, len škoda, že už mávame spolu len jednu prednášku. Proste často som jej naznačoval, že mi na nej záleží, hovoril rôzne komplimenty atď, a jej reakcia nato bola vždy taká, že aby som nepreháňal. Dokonca som jej kúpil drahý darček na Vianoce a pred 2 týždňami sa mi ju po nejakom čase podarilo vytiahnuť na pizzu, len tam so sebou zobrala ďalšiu spolužiačku, takže pred ňou som nechcel otvárať žiadne vážne témy (je to jej najlepšia kamoška a práve cez ňu som sa s ňou spoznal, keď sme boli ešte pred tým na káve, ale to som sa vtedy ešte snažil zbaliť jej naj kamošku). A vedel som, že sa jej páčim, dokonca aj ona mne chvíľu písala aký som zlatý a lichôtky a tak... Ale ešte v ten večer, ako sme boli na tej pizze som jej napísal dlhú správu ako ju veľmi veľmi ľúbim, ako ešte nikoho, a že by som chcel posunúť náš vzťah dopredu aj keď s tým nemám veľa skúseností...Ona mi na to odpisala, že ma od začiatku brala ako dobrého kamaráta a chce aby to tak aj zostalo, a že ju mrzí ak som to pochopil inak. Som si myslel, že keď budem slušný a milý a keď bude vidieť ako ju mám rád, aj ona ku mne niečo pocíti. Tak prečo so mnou ešte stále stráca toľko času dopisovaním? Dokonca sa k nám včera pridala na bowling, a keď sme sedeli vedľa seba niekedy sa odomňa odtiahla ako keby jej vadil môj