Zdravím program ma merať analógový, digitálny - vstup ,vedieť regulovať vystúp
Tvorím ho cez Visual Studio 2008 Express Edition som uplny začiatočník c C++ ale mam po ruke zdrojový kód s podobného programu
Problém je v tom že keď pridám knižnicu driver.h (ovladac karty advantech PCI 1711) podla návodu kompilátor vyhodí chybu
nemam ziadne skusenosti s driver.h, ale to je iba hlavickovy subor. Ak ta kniznica nie je sucast kompilatora, potrebujes vo visualku nahrat tu kniznicu a ta je asi niekde v *.dll.
johny3212 napísal:nemam ziadne skusenosti s driver.h, ale to je iba hlavickovy subor. Ak ta kniznica nie je sucast kompilatora, potrebujes vo visualku nahrat tu kniznicu a ta je asi niekde v *.dll.
V navode je ze treba nahrat Driver.h do header files ,adsapi32.lib do resource files a do source files vytvorit nieco.app a vlozit tam zdrojak
Nepoužívam Visual Studio 2008 Express Edition a nemám ani v pláne čítať návod, k tomu programu, ale podľa tej chyby je zrejmé, že pri kompilovaní používaš také parametre, ktoré neumožňujú využívať ľubovolné knižnice (v návode sa určite dočítaš, na čo sa používa /clr:pure a /clr:safe).
Keďže ten program nepoužívam, tak netuším, prečo ti tam tie parametre dalo, ale predpokladám, že si vybral nesprávny typ projektu, takže sa skús pozrieť, či tam nie je niečo normálnejšie (také parametre by ma neprekvapili, ak by si to robil napr. pre WP7).
chrono napísal:Nepoužívam Visual Studio 2008 Express Edition a nemám ani v pláne čítať návod, k tomu programu, ale podľa tej chyby je zrejmé, že pri kompilovaní používaš také parametre, ktoré neumožňujú využívať ľubovolné knižnice (v návode sa určite dočítaš, na čo sa používa /clr:pure a /clr:safe).
Keďže ten program nepoužívam, tak netuším, prečo ti tam tie parametre dalo, ale predpokladám, že si vybral nesprávny typ projektu, takže sa skús pozrieť, či tam nie je niečo normálnejšie (také parametre by ma neprekvapili, ak by si to robil napr. pre WP7).