Browser Hra
-
PhYs0c
King
- Kontaktovať používateľa:
Browser Hra
Zdravím, možno pred rokom sa tu zišla menšia skupinka ľudí, ktorí sa pokúsili vytvoriť prehliadačovú hru a viem, že to skončilo neúspechom. Nedávno som s kolegom v práci tiež uvažoval o vytvorení takejto hry, avšak nie som programátor ani grafik tak sme sa rozhodli, že by sme na to najali pár ľudí. Tak sa chcem spýtať Vás, ktorí programujete, aká je Vaša cena za na naprogramovanie niečoho takého ako je napr. BiteFight lebo nemáme ani približnú predstavu koľko peňazí by sme potrebovali. Ešte ma napadá či je možnosť spraviť niečo také vo flashi ale to len tak na okraj. K tomu sa asi vyjadrí weroro 
-
audiotrack
VIP
Re: Browser Hra
neviem ako funguje bitefight a čo všetko ponúka, lebo to nehrávam. Osobne by som ale do takého veľkého projektu nešiel s tým že si vopred poviem fixnú sumu. To sa proste nedá odhadnúť. Dá sa to odhadnúť pri malej stránke, ale nie pri tak veľkom portáli. Suma za hodinu je tiež rôzna, záleží od náročnosti.
-
PhYs0c
King
no aj ja som si myslel, že to nebudem riešiť vopred, avšak nechcel by som sa dostať do takej situácie, že v polovici zistíme že nemáme peniaze na dokončenie projektu, tak ja to skúsim bližšie rozpracovať nech máte aspoň predstavu čo to bude obsahovať a aké by to bolo náročné...aj na čas
-
audiotrack
VIP
tam ale nejde len o to, koľko toho bude. Ide aj o to, aký veľký tým máš. Napríklad ak to mám robiť všetko sám, môžem programovať agilne a nemusím venovať toľko času na analýzu a navrh. Ak budeme však tým, a mám robiť návrh pre iných ľudí čo to budú implementovať, musím spísať scénare, nakresliť UML-ka, pokresliť sekvečne diagramy, diagramy aktivít, diagramy tried... Neporovnateľne viac práce. Samotné programovanie bude zase síce rýchlejšie (ak to nebudú amatéri ale budú mať skúsenosti práce v týmoch). Tiež to záleží od technických prostriedkov aké máš. Máš server na svn? Máš prostriedky ako zabezpečiť spoluprácu viacerých programátorov?