Pomoc so Sony Vegasom

Grafika, webdesign, spracovanie videa a zvuku...
Sapo
Addict
Addict
Používateľov profilový obrázok

Pomoc so Sony Vegasom

Príspevok od používateľa Sapo »

Zdravím
Na úvod len toľko, že som úplný amatér čo sa týka videa a potrebujem poradiť s niekoľkými pre niekoho možno jednoduchými vecami.

Takže nahral som si video z hry Frapsom, má to 5.5gb a potrebujem to zmenšiť. Ale potrebujem, aby to bolo kvalitné a v plnom rozlíšení (1920x1080) a s dobrým zvukom.
Chcem sa spýtať, ako to mám poriadne nastaviť, pretože už som to pár krát skúšal, ale to video malo nakoniec 25gb.
Kamoš grafik mi povedal, že mi tam chýbajú Kodeky, že tam mám toho málo. Používal som Windows 7 Codecs Pack a dneska som nainštaloval K-Lite Codecs Pack Full.
Pridávam nejaké screeny s nastaveniami, dúfam, že mi pomôžete.
Jaj a ešte som sa chcel spýtať na akceleráciu renderovania pomocou GPU. Skúšal to už niekto? Pozeral som na nete ten plugin, ale veľa som toho nenašiel.
Prílohy
1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
mederi
Amateur
Amateur

Re: Pomoc so Sony Vegasom

Príspevok od používateľa mederi »

V treťom obrázku pod tou rozbalenou ponukou je položka "Video format:". Čo ponúka tá? Chcelo by to nastaviť kodek na kompresiu videa. Najlepšie asi bude hľadať možnosť, ako tam použiť H264. Na audio hádam postačí aj MP3. K-Lite Mega Codec Pack mám aj ja obľúbený.
frajerik
Medium Star
Medium Star

Príspevok od používateľa frajerik »

Prečo to nerenderuješ do wmv? Ten ma celkom prijateľnu kvalitu/veľkosť. Vegas nevie renderovať pomocou GPU. Na audio kodek nechaj PCM uncopresed alebo do mp3. Video ak chceš silou mocou avi tak najlahšie bude dať video format na microsoft codec a tam si nastaviš kvalitu podľa %.
lekoklatik
VIP
VIP
Používateľov profilový obrázok

Príspevok od používateľa lekoklatik »

Alebo nejaký jednoduchý konverter.
Ja používam Magic Video Converter.
Moje *.mov súbory 2GB prevediem
bez viditeľnej straty kvality do *.avi s kodekom xvid
a 4200kbps na 700MB ako nič.
mederi
Amateur