Kde správne nakúpiť vitamíny alebo prírodné výťažky

Témy, ktoré sa nedajú zaradiť do kategórií vyššie...
MIRV
Zablokovaný
Zablokovaný
Používateľov profilový obrázok

Re: Kde správne nakúpiť vitamíny alebo prírodné výťažky

Príspevok od používateľa MIRV »

ani sa nesnazi ich pochopit alebo skumat
Homeopatiká už skúmané boli. Ich efekt je totožný s efektom placeba. Neexistuje žiaden vedecky uznávaný mechanizmus pomocou ktorého by homeopatia mohla fungovať. Ten tvoj príklad "kamarát blablablabla a potom sa vyliečil" je presne prípad nezmyslov, ktoré by si mohol vidieť na markíze. V serióznom výskume anekdotické dôkazy (teda vo forme príbehov) dôkazmi nie sú. Ukáž mi jeden double-blind klinický test v nejakom recenzovanom časopise s relevantným impact faktorom, ktorý by dokazoval účinnosť homeopatík. Nenájdeš nič. Ja na rozdiel od teba totiž študujem primerané zdroje a nerobím závery na základe anekdôt.
ledenaster
Medium Professional
Medium Professional

Príspevok od používateľa ledenaster »

lumir - no na Alergiu je dobry Boswell s niektorymi vecami este..ale to nepreplaca poistovna a neviem ci to dostat na Slovensku kedze trh na SVK moc nesledujem... no kazdopadne ale lieky len potlacaju symptomi... iste netreba vsetky hanit ale tu ide hlavne o biznis farma firiem...pre farma firmy je najlepsi liek ktory nevylieci ale pacienta si doslova priviaze a ta potreba uzivat lieky ho sprevadza cely zivot...

MIRV - a myslis, ze farmaceuticke firmy s trilionovym rozpoctom dovolia aby vyslo na svetlo sveta, ze niektore bud homeopatika alebo prirodne latky vyliecia rakovinu alebo su ovela ucinnejsie ???? no mne je jedno ci sa liecite chemicky s liekmi ktore vyvolaju milion inych rekacii v tele.... ja odkedy uzivam rozne vitaminy nie som vobec chory a to si mozem dovolit spoteny chodit v zime v dazdi atd... nic mi neni