Rezervovaná / vinkulovaná suma ????

Ak neviete kam zaradiť Váš príspevok, použite túto kategóriu...
Fireshot
Amateur
Amateur
Kontaktovať používateľa:

Rezervovaná / vinkulovaná suma ????

Príspevok od používateľa Fireshot »

Zdravím mám menší problém a radšej by som sa skôr obrátil na vás ako sa strápniť v banke...Hľadal som na nete ale stále som to nejak nepochopil

Platil som na Traviane 1.99 eura za zlatky.Z účtu mi stiahlo 2.99 eura a vo výpise účte mám toto : Rezervovaná / vinkulovaná suma 2.99 Eur.

To za každú platbu budú strhávať 1 euro len tak?Som študent a pre mňa je aj to 1 euro veľa.
Alebo ako to je s tým? Som vo VUB banke a poplatky nemám žiadne kedže pri start konte + študent žiadne nie sú...Tak neviem prečo mi "vykrádajú účet"

ďakujem za odpoveď : :?
rados915
Guru
Guru
Používateľov profilový obrázok

Re: Rezervovaná / vinkulovaná suma ????

Príspevok od používateľa rados915 »

Si študent a každé euro je pre teba veľa? Prečo potom kupuješ nejaké, musím to doslova nazvať ko*otiny do nejakej trápnej hry, ako je Travian?

Prepáč, ale musím sa ti smiať. Účet si vykrádaš sám, a nie niekto iný. Fakt len blbec a závislák na podobných sračkách typu Travian, Seafight a neviem čo ešte bude míňať peniaze na zlatky, perly a pod. chu*oviny.
moosha
Darca
Darca
Používateľov profilový obrázok
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa moosha »

^

Word.
Fireshot
Amateur
Amateur
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Fireshot »

Travian hrávam asi 2 roky a v živote som zlatky nekupoval tak som to chcel skúsiť.A nie nie som na to závislý že si dávam na noc budík.Je to len taká oddychovka popri učení tak ma nesúdte.
Otázka bola položená a čakal som zmysluplnú odpoveď...A nie tvoj názor na travian.Neplánujem do toho vložiť miliony eur . Mňa len zaujímalo či pri každej platbe cez internet strhávajú jedno euro.Kedže v cenníku nič také nie je ...
lumir
King
King

Príspevok od používateľa lumir »