Likvidátor poistných udalostí

Témy, ktoré sa nedajú zaradiť do kategórií vyššie...
Adulko1
Light Professional
Light Professional
Používateľov profilový obrázok
Kontaktovať používateľa:

Likvidátor poistných udalostí

Príspevok od používateľa Adulko1 »

Chcem sa spýtať ľudí, čo pracujú ako likvidatori - ako sa Vám páči táto práca? Je slušne platená? Počul som, že sa tam dá zarobiť aj 800 Euro v čistom + odmeny/prémie ... Ja pracujem ako referent pre Rakúsko, ale likvidator je "vyššia" funkcia. Jeden človek čo robil likvidatora, tak dal výpoveď a nechápem prečo, keď je to asi dobre platená práca. Je v nej zahrnuty aj výjazd autom ku klientovi? Resp. na miesto udalosti? Čo zhruba robí taký likvidator? :)

Ďakujem veľmi pekne za info, pretože mám záujem o tuto prácu.
nordkapp_pb
Hardcore addict
Hardcore addict
Kontaktovať používateľa:

Re: Likvidátor poistných udalostí

Príspevok od používateľa nordkapp_pb »

neni jednoduchsie zistovat to priamo u kolegov likvidatorov ? :-D ... inak na likvidatora nemusi mat kazdy zaludok - ich praca je oje-babrať klienta co mozno najviac tak, aby poistovna musela platit co najmenej ... ked si v odrboch dobry, tak verim, ze si zarobis aj pekne prachy - nerobim si iluzie, ze by mali pausal, alebo hodinovku, urcite su zavisli od toho kolko udalosti vyriesia k spokojnosti poistovne :-)
hojko
Site Admin
Site Admin
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa hojko »

nordkapp_pb: A tiez sa da zarobit, ak je kamarat klient spokojny a poistovna mu vsetko preplati ;)
nordkapp_pb
Hardcore addict
Hardcore addict
Kontaktovať používateľa:

firmou su ovsem tlaceni k tomu, aby musela firma pumpnut na svojho vazeneho klienta co najmenej za nejaku udalost :-) ...
Adulko1
Light Professional
Light Professional
Kontaktovať používateľa: