katedra bezpecnosti a produkcie kvality produkcie

Témy, ktoré sa nedajú zaradiť do kategórií vyššie...
Son-Goku
Darca
Darca
Používateľov profilový obrázok

katedra bezpecnosti a produkcie kvality produkcie

Príspevok od používateľa Son-Goku »

ahojte v kosiciach maju toto http://www.sjf.tuke.sk/kbakp/index.htm v hlavnom meste neviete ci to nejaka VS ma?takisto sa tam nachadza sukromna skola bezpecnostneho manazmentu ci sa aj taketo nieco podobne v blave nenajde?

//autoeditácia príspevku (10 Jún 2011, 12:35)
bump
lekoklatik
VIP
VIP

Re: katedra bezpecnosti a produkcie kvality produkcie

Príspevok od používateľa lekoklatik »

Son-Goku
Darca
Darca

hej je to viacmenej podobny odbor ale chcel som pocut ci je to porovnatelne od tych co to studuju alebo aspon poculi.
qwerty-xyz

Príspevok od používateľa qwerty-xyz »

chces nieco vediet? tak pozorne citaj tento moj post. VSBM ke je najhorsia skola na SR. pred celym slovenskom sa vravi ze je to jedna z najtazsich STREDNYCH skol na slovensku. snad si pochopil tu ironiu a humor v tom. Skola VSBM kazi neuveritelnym sposobom uroven skutocnej skoly BM v ziline a ostrave !!!!! :!: :!: :!: :!: Ja som v ziline a kopec ludi sa z nas smeje lebo v KE to tam spravi kazdy kkt, ... nikto ich nema rad, uroven ZIADNA, opakujem ZIADNA a ked vyjdes z tej skoly tak bezny gymnazista je mudrejsi ako ING z KE .... pfuj na taku skolu !!!!! :evil:

toto co si tu postol ty je akurat odnoz dalsia .... ble ble ble

vsetci realni bezpecaci schytavaju pecky od kazdeho, prave kvoli vysnivanym kosiciam,...FUJ !!!!!!!!!!!!!
Son-Goku
Darca
Darca

mozes dat odkaz na tvoju skolu?vsbm zilina mi googel nenasiel tak to ma iny nazov.
Penguin
Star
Star

Príspevok od používateľa Penguin »

http://fsi.uniza.sk
Katedra b.m. :smt006
Son-Goku
Darca
Darca

Penguin napísal:http://fsi.uniza.sk
Katedra b.m. :smt006
podobne co postol leko http://www.sjf.stuba.sk/generate_page.php?page_id=4148 pozriem si tvoj odkaz thnx
qwerty-xyz

Príspevok od používateľa qwerty-xyz »