Fórum - Ako rýchlo vytvoriť

Ak potrebujete pomoc alebo poradiť, píšte sem (len PC, elektronika atď.)...
Greece Titan
Light Star
Light Star

Fórum - Ako rýchlo vytvoriť

Príspevok od používateľa Greece Titan »

Ahoj.

Som tu ja a opäť mám otázočku.

Som síce len začiatočník, no chcel by som si vytvoriť vlastné fórum.

Cez forumotion je tam veľa nezmeniteľných a nenastaviteľných blbostí (napríklad som hľadal kde môžem zmeniť design jedného úbohého panelu na menu a ani to tam nebolo (nuž bolo ale nefungovalo)) a ja nepotrebujem veci ako, napríklad, aby mi ukazovalo kto na fóru je z akej krajiny a kto z inej a pod.

Keby sa našlo niečo také, že si sám upravím obrázky ako súbory v kompe, bude tam niekoľko textových súborov, z ktorých sa aspoň minimálne môžem dozvedieť čo robia a zmeniť len prepísaním a uložením pár vecí a potom to len upnem na nejaký server, regnem doménu a je to, bol by som vďačný. Že by to nebol ani ONLINE editor, ale súbory v kompe na stiahnutie.

Napríklad, našiel som "editor" PaperDoll MMORPG hry zvaný Eclipse. V pohode priznám, že som tomu moc nerozumel, ale niektoré veci ako, napríklad, prepísanie expov, určenie výzoru postavičky, staty, názvy a texty som vedel zmeniť lebo mi bolo mierne jasné, ktorý textový súbor, čo mení, len som hodnoty prepísal a uložil. Vlastne som pozmenil hotovú MMORPG hru na mierne svoj obraz a preto tie úvodzovky v slove "editor", pretože to bol len s časti editor. A niečo také si predstavujem aj na to fórum.

Viem, že mám strašne zvláštne predstavy a že niečo také možno neexistuje, ale aspoň to chcem skúsiť. Našiel som download na PHPBB3, ale tam som presne nevedel, čo zmeniť.

Ďakujem.
Denco
King
King
Používateľov profilový obrázok

Re: Fórum - Ako rýchlo vytvoriť

Príspevok od používateľa Denco »

Úplne som nepochopil o čo ti vlastne ide. PhpBB je dobrá vec a veľa vecí sa tam dá vyriešiť cez Módy.
Greece Titan
Light Star
Light Star

Ale ja sa v tom akosi neviem orientovať. Už pri inštalácií.