NHL (aktualne)
-
guess.whoo
Redeemer
- Kontaktovať používateľa:
Re: NHL (aktualne)
no to velke logo mohlo byt aj krajsie
-
mirak2
Hardcore addict
velke je uplne hnusne ale malelogo sa mi celkom paci
Veľké logo je príliš jednoduché, a ten kruh, nič moc (vo mne evokuje Carling
). Privítal by som viac zásahov do kruhu, ako je pri tej stíhačke hore. Tie menšie loga sú sympatické. Som zvedavý na dresy.
-
Steven666
King
Celkom uchádzajúce. Tiež som zvedavý na farbu dresov a na reakcie fandov Jets.
Ak myslíš slovenských tak na tých som zvedavý aj ja... Ak myslíš kanadských, tak väčšinová reakcia na fórkach je, že to vyzerá ako sekundárne logo na rameno a nie primárne logo na hruď.Steven666 napísal:Celkom uchádzajúce. Tiež som zvedavý na farbu dresov a na reakcie fandov Jets.
Videl som ďaleko lepšie amatérske koncepcie.
-
Steven666
King
mal som na mysli tých kanadských
neviem zatiaľ o žiadnych slovenských.
-
DanielDevil
Addict
Václav prospal do Columbusu http://sport.aktuality.sk/clanok/115901 ... columbusu/
-
guess.whoo
Redeemer
chris draper oficialne ukoncil karieru
New Jersey urobilo výmenu s Islanders. K "diablom" prichádza Trent Hunter a opačnou cestou smeruje Brian Rolston.
Podľa mňa viac než slušný trade, i keď Hunter mál v posledných rokoch nejaké zdravotné problémy ale to sa dá povedať aj o Rolstonovi. New Jersey vymenilo veterána za mladšieho hráča, schopného hrať v prvej alebo druhej lajne
. New Jersey týmto krokom ušetrilo 3 mil. USD, kedže Rolston mal zmluvu na 5 mil. USD pre nasledujúcu sezonu a Hunter je zazmluvnený na dva roky za 2 mil. USD ročne. A tak ostane viac peňazí na zmluvu pre Pariseho.
btw. zase príliš nerozumiem politike Islanders, opäť tam berú starých hráčov ako napr. dva roky dozadu Weight.....teraz hlási návrat Yashin, pribudol Rolston, Nabokov....žeby veková konkurencia Detroitu
, teda všetko hráči za zenitom svojej výkonnosti...a to nehovorím ešte o tom, koľko bitkárov majú podpísaných.