Mám problém dostať WP na moju stránku. Som začiatočník, tak som sa snažil robiť všetko podľa návodu, ale bohužial, niečo asi nie je v poriadku. Hosting mám z webzdarma.cz. stránka: http://wpress.xf.cz/. Podarilo sa mi všetko - cez FTP spojiť server s Core FTP, uploadnuť naň WP, ale po tom čo som spustil "install.php" mi v prehliadači prvé napísalo: Error: PHP is not running (ďalej v screene).
neviete mi prosím vás niekto poradiť, v čom by mohol byť problém? jediné, čo ma napadá, že v "wp-config.php" som mohol spraviť nejakú chybu pri prepisovaní údajov. ale malo by to byť dobre, pretože som to niekolko krát kontroloval, jedine žeby som zadával nesprávne údaje. tak neviem. ďakujem za všetky rady!!!
Problém s inštaláciou WordPress-u na server
Re: Problém s inštaláciou WordPress-u na server
Podľa tej hlášky by som skôr hľadal vinu na serveri.. skús sa im ozvať, či im ide php/mysql. Podľa popisu by webzdarma mal podporovať aj php aj mysql, prípadne niekde v nastavení účtu na webzdarma nemáš nejakú voľbu zapnúť/vypnúť PHP?
//to spúšťanie z plochy som si nevšimol..
//to spúšťanie z plochy som si nevšimol..
-
DjBass
Darca
- Kontaktovať používateľa:
Prečo spúšťaš inštaláciu u seba na počítači a nie na serveri? Ak si hore všimneš, spúšťaš to z plochy, pričom by si to mal spúšťať zo stránky http://wpress.xf.cz/wp-admin/install.php
toto mi to vyhodilo:
Nepodařilo se navázat spojení s databází
To může znamenat, že uživatelské jméno nebo heslo ve vašem souboru wp-config.php je nesprávné, nebo není možné navázat spojení s databázovým serverem localhost, což by mohlo být způsobeno také tím, že váš databázový server u poskytovatele hostingu je mimo provoz.
Jste si opravdu jisti, že používáte správné uživatelské jméno a heslo?
Jste si opravdu jisti, že jste zadali správnou adresu databázového serveru?
Jste si opravdu jisti, že tento databázový server v pořádku funguje?