Priateľkine narodeniny
-
crazypilotsk
Novice
Priateľkine narodeniny
Čaute. Potreboval by som od vás súrnu radu, lebo sám akosi nič kreatívne nedokážem vymyslieť. S priateľkou sme spolu takmer 10 mesiacov a potreboval by som nejaký originálny darček na jej 19 narodeniny. Pre predstavu, ja som odnej na svoje narodeniny (som programátor, grafik, webdizajner) dostal kvalitnu, nesmykajucu sa podlozku pod mys s jej fotkou ktora sa mi najviac paci, cize super uzitocny, originalny, kreativny darcek.
Re: Priateľkine narodeniny
tak nam o nej nieco povedz ak to ma byt originalne 
-
crazypilotsk
Novice
Tak zhrnul by som to asi tak, ze je to take nenarocne skromne dievca, ktore sa dokaze tesit z hocicoho, nemusí nejaké diskotéky a akcie kde je vela ludi, romantika na prvom mieste...
co som tak sledoval kolegov, dost "leteli" kalendare s fotkami (na kazdy mesiac nejaku jej, tvoju alebo spolocnu fotku)
-
audiotrack
VIP
- Kontaktovať používateľa:
balenie ryžecrazypilotsk napísal:Tak zhrnul by som to asi tak, ze je to take nenarocne skromne dievca, ktore sa dokaze tesit z hocicoho, nemusí nejaké diskotéky a akcie kde je vela ludi, romantika na prvom mieste...
(to si nám teda o nej fakt povedal..)
-
jin
VIP
Programátor, grafik a webdizajnér bez kreativity? Ojoj
Ale ku téme: vezmem to zoširoka a všeobecne, nakoľko podľa toho, čo si napísal môže byť super audiotrackov nápad, prípadne mne ešte prišiel na um pohár kyslých uhoriek.
Odpichni sa od jej koníčkov, za 10 mesiacov by si ich mal poznať.
Samozrejme treba si uvedomiť, že kupuješ darček predovšetkým dievčaťu, takže nejaký ženský darček (šperk, kozmetika, parfém) príde vhod vždy. A samozrejme, pokiaľ jej chceš oplatiť darček rovnakou kartou daj jej vyrobiť hrnček s Tvojou podobizňou, prípadne sprav fotoknihu s Vašimi spoločnými fotkami. Všetko podľa finančných možností.