Oprava serva -> Chyba airbagu

Autá, motorky, tuning a všetko okolo...
ultimate222
Light Star
Light Star

Oprava serva -> Chyba airbagu

Príspevok od používateľa ultimate222 »

Mam taky problem, jeden mechanik mi menil servo v aute (Golf IV) a ako som od neho odisiel tak asi po 3 kilometroch mi zacala svietit kontrolka airbagu.

Kamarat mi hovoril, ze on ma VAG-COM na diagnostiku, tak ze mi vymaze tu chybu, lenze neslo to, stale ked ju zmazal, potom pootocil klucom tak ta kontrolka airbagu neshasla. Tak som volal tomu mechanikovi, on ze mam prist ze nejaky zas jeho kamarat to pozre, ze ktovie co ten moj kamos robil. Tak pozrel a tiez to neslo zmazat. No cely cas hovoril, ze on s airbagmi nic nerobil (pritom ked som u mojho kamarata pozrel tu chybu, ze co to je tak tam bolo nieco s riadenim ... a ten mechanik robil s riadenim kedze menil servo, no stale tvrdil, ze s airbagmi nic nerobil).

Na aute trebalo este nastavit geometriu, lebo to nevedel, kedze nema nato nejake veci, tak mi povedal, ze to asi preto nejde zmazat tu chybu lebo nie je nastavena geometria (volant nebol rovno ked boli kolesa rovno ... a o dost bol krivo).

Bol som teda na geometrii a skocil som zas najskor za mojim kamosom a zas to iste, nedala sa chyba vymazat.

Takze predpokladam, ze ani oni ju nebudu vediet vymazat ... takze ked sa neda vymazat asi s tym musel on nieco spravit, nie ? Ked menil to servo ... no stale hovoril ze on s airbagmi nic nerobil, no su tam nejake senzory pri riadeni nie ? ... obavam sa ze zas bude tvrdit ze on s tym nic nerobil tak to nebude chciet opravit zadarmo .... co mu mam povedat ... mohol nieco posrat s airbagom ked robil s riadenim ?
CheZteR
Redeemer
Redeemer
Používateľov profilový obrázok

Re: Oprava serva -> Chyba airbagu

Príspevok od používateľa CheZteR »

ked sa neda vymazat asi je nieco nedobre
odpoj baterku a skontroluj kabliky a konektory pod vodicovym sedadlom
Suffel
Guru
Guru
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Suffel »