LCD Monitor do 250eur

Ak plánujete kúpu HW, SW, elektroniky..., tak si skúste nechať poradiť...
Hippiek
Medium Star
Medium Star
Kontaktovať používateľa:

LCD Monitor do 250eur

Príspevok od používateľa Hippiek »

Páni, chcel by som Vás požiadať o radu pri kúpe LCD monitora. Mal by som záujem o 23-27" LCD monitor, ide mi hlavne o podanie farieb (som fotograf) ..

Dakujem
Ryan Giggs
VIP
VIP
Používateľov profilový obrázok

Re: LCD Monitor do 250eur

Príspevok od používateľa Ryan Giggs »

Pre fotografa to chce kvalitne podanie farieb. To dosiahneš IPS alebo PVA monitorom. A kedže tie maju vyššiu cenu ako TN, tak sa v ich pripade budeš musieť uspokojiť s uhlopriečkou 23"/24".
Nejaky Dell U2311H, U2312HM, Dell U2412M, Samsung F2380M (PVA), alebo LG E2370V.
Hippiek
Medium Star
Medium Star
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Hippiek »

Diky za rady,
asi najzaujimavejsie pre mna vyzera Dell UltraSharp U2412M.. Pisu tam ze odozva nieje najlepsia, ale je standardne dobra nie? Ked si pustim film nebude mi to lagovat a robit duchov ze? :))
xH4wK

Príspevok od používateľa xH4wK »

8ms nie je vobec zle, ja mam taktiez rovnaku hodnotu na mojom U2311H a hram hry pozeram filmy aj obcas nejaka grafika, ziadny problem.
Ryan Giggs
VIP
VIP
Používateľov profilový obrázok

Príspevok od používateľa Ryan Giggs »

Zase ta odozva...
Jednak žiaden monitor nema taku odozvu aka sa uvadza na papieri (je to vždy o dosť viac) a za druhe na filmy je v pohode aj keby to malo hoc aj 30 ms. A za tretie ak sa u jedneho monitora udava 2 ms a u druheho 10 ms, neznamena to, že je v reale automaticky ten 2 ms rychlejši. Kľudne to môže byť aj naopak. Odozva je len marketingove čiselko. Veď predsa 2 ms znie lepšie ako keby tam napisali realne čislo (povedzme 20 ms). Treba sa riadiť realne nameranymi hodnotami v recenziach.