nevysvetlitelne spravanie

Diskusia o tom, čo Vás trápi v súkromí...
ela
Expert
Expert

nevysvetlitelne spravanie

Príspevok od používateľa ela »

ahojte, zaujímal by ma čisto váš názor, momentálne študujem v zahraničí na erasme a v mojej triede sú dvaja chalani, ktorí sa od začiatku so mnou bavia, najprv. sa so mnou bavil viac jeden a zvykol pri mne sedávať, jedného dňa sa však dohodli,že si ku mne sadne jeho kamarát, celkovo som to nepochopila prečo, možno mi to tu nejaký ďalší chlap vysvetlí..ten prvý chalan mi zvykne napísať na fb, že ako sa mám či niečo nepotrebujem,že ak budem hocičo potrebovať mi pomôže, ten druhý je zas otvorenejší na hodinách, často sa ma cez hodinu pýta či rozumiem, naučil sa pár slov po slovensky a podobne, často sa na mňa usmieva, pozerá mi do očí keď sa so mnou rozpráva..nepoznám ich veľmi dobre,pretože zatiaľ som nemala veľa príležitostí sa ich spýtať viac vecí, ale mám pocit, že sú najlepší kamaráti..momentálne v tom mám však dosť chaos, mám pocit ako keby sa na niečom dohodli, viem, že je ťažké mi nejak poradiť, ale možno nejaký chlap rozumie takémuto správaniu, diky za odpovede
CheZteR
Redeemer
Redeemer
Používateľov profilový obrázok

Re: nevysvetlitelne spravanie

Príspevok od používateľa CheZteR »

majú niečo za lubom :D
Markoff
Light Professional
Light Professional

Príspevok od používateľa Markoff »

Asi chcú byť len kamaráti, alebo možno si pre nich pekná Slovenka :D V akej krajine študuješ?
lumir
King
King

Príspevok od používateľa lumir »

***** slovenku.. to je take svetove :D
.
co tak opytat sa priamo ich?
ela
Expert
Expert

V Španielsku a čo sa ich mám spýtať?? prečo sa ku mne správate tak divne?? určite mi povedia!
Merco_
Professional
Professional

Príspevok od používateľa Merco_ »

počkaj, pohľadám svoju veštiacu guľu a napíšem ti :modlenie: :cernoch:

//škoda reči
jin
VIP
VIP
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa jin »