Vibracie motora a nasledne celeho auta

Autá, motorky, tuning a všetko okolo...
k-u-l-i
Light Professional
Light Professional
Používateľov profilový obrázok

Vibracie motora a nasledne celeho auta

Príspevok od používateľa k-u-l-i »

Zdravim

potrebujem zistit pricinu trasenia motora. skusal som to uz po vselijakych forach pytal som sa aj mechanikov auto uz bolo v niekolkych servisoch a nevedia prist nato co mu je.

prejavuje sa to takto:

volnobeh: otacky 810
vibracie takeho rozsahu (chvenie 1 cm)
dotknem sa predneho kolesa a je to to iste ako keby som sa dotkol vibratora a to doslovne.
akonahle stupim na plyn a zdvihnem otacky na 900 vibracie su ale uz len mensie (chvenie cca 5mm)
zvysim otacky na 1100 vibracie su prec motor ide ako svajciarska hodinka.

vibracie zacali asi tak rok a pol dozadu a postupne sa zvecsovali nebolo to zo dna na den..

nedymi, tah ma dobry..

bolo tam menene uz asi vsetko co sa da:

vstreky, cerpadlo, rozvody, komplet spojka,filtre,silenbloky ( jedine nebol meneny silenblok pod prevodovkou ale to je len kus gymu na kove a nevyzera vobec zle) inac vsetky silenbloky boli menene, bol aj zhodeny aj klinovy remen cize auto slo bez kladiek a stale to iste trasenie.

jedna sa o focus 1.8 TDDi

napada niekoho aky problem ma tento motor ? moze byt ohnuta kluka ? to by hadzalo aj vo vyssich otackach nie ?

skuste mi poradit lebo som uz fakt zufaly co s tym je..
CheZteR
Redeemer
Redeemer

Re: Vibracie motora a nasledne celeho auta

Príspevok od používateľa CheZteR »

dvojhmotu ste pozerali?
mozno je to blbost ale skusim... zle davkovanie paliva .. tiez by mohlo sposobovat vibracie a ako citam menene uz bolo skoro komplet vsetko, takze diagnostika
k-u-l-i
Light Professional
Light Professional

ma len jednohmotu ale ako pisem bola komplet spojka menena tj. lamela, pritlacny tanier, zotrvacnik a lozisko. na diagnostike nic nenaslo.

cerpadlo po repase, a vstrekyy tri dni dozadu menene.
Suffel
Guru
Guru
Kontaktovať používateľa: