Splatky / Pozicka

Témy, ktoré sa nedajú zaradiť do kategórií vyššie...
Romike
Novice
Novice

Splatky / Pozicka

Príspevok od používateľa Romike »

Zdravim,

pokazil sa mi PC pred maturitou a potrebujem ho preto aj hry dokumenty a pod, ale mam taky mensi problem, som v poslednom rocniku na strednej skole a pracujem len ako brigadnik v tescu.

Co som sa chcel spytat..

je tu nejaka seriozna bankova/nebankova spolocnost ktora je ochotna pozicat mi ja neviem.. 1000 eur ak som len na brigadu student alebo niekto kto by mi dal PC na splatky s tymito podmienkami ? (mam 19)

dakujem, velmi by mi to pomohlo.

s pozdravom, Roman
beardie
Redeemer
Redeemer
Používateľov profilový obrázok

Re: Splatky / Pozicka

Príspevok od používateľa beardie »

nemas rodicov alebo ine pribuzenstvo?
kukiak
Addict
Addict
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa kukiak »

a co sa ti na nom pokazilo? nevyslo by ta lacnejsie vymenit len dany komponent? /z druhej ruky napr../
silmarill
King
King

Príspevok od používateľa silmarill »

na maturu potrebuješ komp za 1000€? :roll:

ak si študent bez stáleho príjmu tak pôžičku určite v banke nedostaneš.
možno u nebankovky, ale tam by ťa zodrali z kože.
Romike
Novice
Novice

No, mam pribuznych, ale niesu ochotny do toho ist.

A nie len na maturitu + vykon na hry a nieco malo aj pre seba.

Ano bolo by lepsie vymenit komponenty lenze ja mam notebook a neni to aj take lahke, napr. odiosiel hdd a ram, to by slo, len ntb uz ma 5 rokov a neviem ci neni cas na novy.
Zaxman
Guru
Guru
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Zaxman »

takže ty proste len chceš novy PC/notas aby si sa mohol hrať , vôbec tu nejde o nejake maturity , tak to už chápem prečo ti ani rodina nechce pomôcť :nono:
zelovoc
Darca
Darca
Bydlisko: Nikto nikomu nie je taký zaviazaný, ako opice Darvinovi.
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa zelovoc »