Ako vysvetliť, čo robí programátor.

Programovacie jazyky, rady, poradňa...
BX
Addict
Addict
Používateľov profilový obrázok

Re: Ako vysvetliť, čo robí programátor.

Príspevok od používateľa BX »

awtt, aj ja som na tvoje vysvetlenie zvedavý :)

Ja som svoje programovanie ešte laikovy nevysvetloval - tiež sa držím toho, že otázku radšej odbijem niečím jednoduchým.

Ja to ale skusim prirovnať ku kvantovej fyzike. Raz odomňa kamarátka - budúca fyziologička - chcela vedieť, čo to vlastne je. Tak som jej to skúsil nejako extrajednoducho vysveliť, ale už pri atómoch bola stratená. V škole fyziku nemala, o atóme len počula a už pojmy ako protón, elektrón, fotón na ňu boli moc.
Vtedy som usúdil, že bez 4 hodinovej prednášky typu "rýchly úvod do časticovej fyzyky" a ďalšej 2 hodinovej "Rýchly úvod do teórie relativity" to asi nepôjde.
Tak sa dozvedela, že kvantová mechanika je mágia a muselo jej to stačiť.

Z toho vyplýva, že sa to likovy vysvetliť, aj keď veľmi povrchne, určite dá - ak máš na to týždeň :)
javatar
Hardcore addict
Hardcore addict

Príspevok od používateľa javatar »

no ja som to uz skusal tak ze vlastne pisem pocitacu co ma robit - ale na otazku AKO som uz laicky zrozumitelne odpovedat nevedel... takze awtt ak mozem poprosit (ak ano tak prosim ;-) ):

1. skus mi vysvetlit laicky co robi programator
2. skus mi polo-laicky vysvetlit neuronove siete, ci sa mi do nich oplati investovat cas (rozumej - ci sa to dokazem naucit dostatocne rychlo a ci v tom najdem zamestnanie)
eMPiko
Addict
Addict

Príspevok od používateľa eMPiko »

Skus pustit nejake naucne video, ako napriklad tron:
harrison314
Hardcore addict
Hardcore addict
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa harrison314 »