Cavte mam (pre mna) velky problem. Mam problem s HDD. Pri starte notebooku mu to trva strasne dlho. disk blika a pravidelne jemne skripe teda asi odchadza ale: Mam 2 particie C (system) a D. Rano som sa vedel dostat na obe cize videl som co mam na C aj na D a chystal som sa zalohovat potrebne veci len som nemal cas. Vecer ked som chcel zalohovat robilo nejake aktualizacie a restartovalo. Nasledne spustilo windows a pred tym ako naskocilo WELCOME a plocha naskocila cierna obrazovka a zacalo robit nieco na Dčku nejake veryfying ci co (malo to 3 casti to verifying). Ked to dorobilo hodilo mi to normalne plochu. A potom ma uz nepustilo do D a ziada formatovanie (do C v pohode ale tam mam len system). Rozhodol som sa teda kedze som laik, ze znovu preinstalujem windows a snad to pomoze (windows 7). No a zrazu ma zarazilo ze mi ukazalo na vybratie instalacie 2 particie tu Cčkovu a čo ma nahnevalo aj Dčkovu ale ta ukazovala 300 GB free space of 300 GB. To akoze je prazdna? Ziadne formatovanie som nerobil. A pritom rano som sa tam v pohode dostal. Jedine co robilo disku problem bol start windowsu ale potom uz pekne slapal. Uz ked je PC nakopnute tak nie je problem mozno pri nejakej narocnejsej prace s diskom ale nic viac. Je nejaka moznost zachrany dat na disku? Dakujem
//autoeditácia príspevku (06 Dec 2011, 17:34)
Ked nan kliknem tak na stavovom riadku je pisane ze: Stav funkcie BitLo... VYPNUTE. Neviem co to znamena. Ked kliknem na C tak dole v stavovom riadku je je pekne velkost, volne miesto gracike zanzornenie zaplnenia atd. A to graficke znazornenie zaplnenia Dčka mi neukazjue nikde. Iba Cčka
Neviem sa dostat na HDD v NB
Re: Neviem sa dostat na HDD v NB
Osobne by som spustil nejaký live Linux, napríklad Ubuntu, čo to povie tam.