Uplatnenie po ekonómii(?)

Témy, ktoré sa nedajú zaradiť do kategórií vyššie...
badboy007
Star
Star
Používateľov profilový obrázok
Kontaktovať používateľa:

Uplatnenie po ekonómii(?)

Príspevok od používateľa badboy007 »

Momentálne som na SŠ, na gymnáziu. A už by som sa mal rozhodovať na akú VŠ pôjdem. Rozmýšľam medzi ekonómiou a právom. Ale vôbec sa neviem rozhodnúť :? .
Aké je to po ukončení VŠ, nájdem si prácu hneď? Pýtam sa hlavne ľudí, kt. vyštudovalo ekonómiu alebo právo. A aká je obtiažnosť, právo vs. ekonómia?

//nevedel som, kde to zaradiť... do topicu"Aka vysoka skola ?"som to nezaradil, lebo presnú školu budem riešiť až potom.
RaiN
Zablokovaný
Zablokovaný

Re: Uplatnenie po ekonómii a práve(?)

Príspevok od používateľa RaiN »

Nevyštudoval som ani jedno z toho... No môj názor je taký, že právo je najťažšia škola aká je a ak máš nato, tak jednoznačne právo. Určite bude aj uplatnenie...
Študujem ekonomiku (SŠ) ni tiež to nie je najľahšie... hlavne, čo sa týka účtovníctva... Uplatnenie je aj tu dosť dobré... Môžeš byť manažér, riaditeľ etc... No neviem, poznám dosť veľa ľudí čo skončili v Tescu za pokladňou... :/
ColdRain
Addict
Addict

Príspevok od používateľa ColdRain »

pravo vobec nie je tazka skola, ak ta bavi tak sa to nabiflit nie je problem, ak ta to nebavi budes tam trpiet...ekonomia podla mna to iste, akurat, treba trochu pohnut rozumom pri matematike, ale ako gymnazista by si nemal mat problem(tazka matika je na inych skolach, kde ju treba vyslovene pochopit, inac si v <>, na ekonomii staci vyslovene zakladna mozgova kapacita)

uplatnenie je uz horsie, ako pravnikov tak ekonomov kazdy rok chrlia skoly mrte, ak sa ktomu postavis s rozumom, budes sikovny a popri skole zozenies nejaku prax (napr v advokatskej kancelarii a pod) tak sa ti to jednoznacne ulahci, no urcite o teba nebude bitka, ale skor ty sa budes musiet bit o miesta, stym rataj uz teraz
brm
Darca
Darca

Príspevok od používateľa brm »