Za každé info ďakujem a prajem šťastný nový rok
Pomoc s brigádou
Pomoc s brigádou
Cus
Už nejaky ten piatok si hľadám brigádu no zatiaľ neúspešne. V novembri som podal 2x prihlášku na brigádu v Tescu a zatial sa neozvali tak si chcem nájsť niečo iné Neviete náhodou o niečom v Košiciach ? Som v druhom ročníku na 4ročnom gymnáziu zaoberajúcim sa informatikou a programovanim.
Re: Pomoc s brigádou
trosku demotivacny prispevok ti dam:
ja som hladal brigadu ci uz robotu cez leto a aj predtym asi 3-4mesiace... napisal som nespocetne vela emailov so zivotopismi a to som student VS...
ked to vyjadrim % tak odpisali mi na 10% z nich... hlavna vec ze o tyzden ponuka zmizla a o dva tyzdne bola naspat, a boli to aj podradne roboty ako strazca parkoviska...
v tejto bananovej republike pokial niesi genius, pripadne nevynikas niecim..., sanca najst si nieco normalne je dost mala...
a robit za 2,30 v BA je dost
pokial si na strednej a v KE, nevidim to o moc ruzovsie ako to co pisem...
ja som hladal brigadu ci uz robotu cez leto a aj predtym asi 3-4mesiace... napisal som nespocetne vela emailov so zivotopismi a to som student VS...
ked to vyjadrim % tak odpisali mi na 10% z nich... hlavna vec ze o tyzden ponuka zmizla a o dva tyzdne bola naspat, a boli to aj podradne roboty ako strazca parkoviska...
v tejto bananovej republike pokial niesi genius, pripadne nevynikas niecim..., sanca najst si nieco normalne je dost mala...
a robit za 2,30 v BA je dost
pokial si na strednej a v KE, nevidim to o moc ruzovsie ako to co pisem...
No do úvahy prichádza aj tento scenár že nič nenájdem, ale to radšej nie.
Proste chcem nájsť brigádu nech to stoji čo to stoji. Tiež som rozposlal par mailov + životopis a odpisal len 1 ktory chcel aby som mu poslal 10€ vopred na účet. Vraj registračné a poplatky za školenie. 
vacsinou v tychto casoch ale aj cez letne prazdniny sa vacsinou brigada hlada cez znamosti.
Posielat CV je strata casu, najlepsie je volat priamo tam alebo osobne.