SATA 2x RAID (čierne)
SATA 2x RAID (čierne)
Ako spravím aby som to mohol používať ako normálne SATA ?
-
uplink
VIP
- Kontaktovať používateľa:
Re: SATA 2x RAID (čierne)
V Biose vypneš mód radiču z RAID, na AHCi, alebo SATA.
dik
a kde to v Biose najdem ?
a kde to v Biose najdem ?
-
uplink
VIP
Záleží akú máš dosku. Je to inde v EFI a inde v starých biosoch. Hodíš mi názov Tvojej dosky? Alebo druh biosu? [AMi, Award...]
-
uplink
VIP
Niečo takéto tam nájdi, ak máš SSD, alebo nejaký super disk, tak daj AHCi, ak základný tak SATA/iDE mode.
- Prílohy
-
- Aspire-4740G-BIOS-SATA-IDE-mode-large.jpg (25.68 KiB) 1180 zobrazení
-
- BIOS_integratedPeripherals.gif
- (80.64 KiB) 337 stiahnutí
idem pozrieť
//autoeditácia príspevku (05 Jan 2012, 15:26)
vyzerá to takto
a tak to aj bolo
a ak som na to zapojil mechaniku tak v biose ju neukázalo
a ani vo Win.
//autoeditácia príspevku (05 Jan 2012, 15:45)
ak osm dal aj SATA HDD tak tiež nejde
//autoeditácia príspevku (06 Jan 2012, 9:13)
ako to mám spraviť ?
lebo aj ked je SATA mode tak to nejde
//autoeditácia príspevku (05 Jan 2012, 15:26)
vyzerá to takto
a tak to aj bolo
a ak som na to zapojil mechaniku tak v biose ju neukázalo
a ani vo Win.
//autoeditácia príspevku (05 Jan 2012, 15:45)
ak osm dal aj SATA HDD tak tiež nejde
//autoeditácia príspevku (06 Jan 2012, 9:13)
ako to mám spraviť ?
lebo aj ked je SATA mode tak to nejde
-
vikko78
Medium Professional
tak skus najsť v biose, niekde v posledných položkách niečo ako Load default, alebo jednoducho vyresetuj bios a to buď jumperom na základovke, alebo vytiahnutím baterky zo základnej dosky...takto by sa ti mal bios hodiť do továrenských nastavení, kde určite nebol aktívny Raid mode, čiže každý hdd budeš používať jednolivo....teda ak ti ide o toto...
ale ja som nikdy RAID nenastavoval
a ani ujko (od neho som kupoval) a ako vidno taž SATA už bolo nastavené
ale skúsiť to môžem dať to do zak. nastavení
a ani ujko (od neho som kupoval) a ako vidno taž SATA už bolo nastavené