MHD Košice - Pokuta
MHD Košice - Pokuta
zdravim,
vcera sa mi podarilo dostat pokutu v MHD, nakolko som mal vygumovan a este raz stiknuty cestovny listok (ktory som dostal od spoluziaka). da sa voci tomu nejako hradit? ze to bolo nedopatrenim? oplati sa tam ist vobec nieco snazit vykecat/vyriesit?
je nejaka sanca, ze sa vyhnem tej pokute?
a este jedna vec - na tom pokutovom papieriku je uvedene zle cislo autobusu - ja som cestoval v autobuse c. 15 a na papieriku je napisany autobus c. 16 - viem sa s tym nejako hradit? asi ani velmi nie co?
co by ste robili?
//a este sa chcem opytat, ked uz tu pokutu budem musiet zaplatit - kolko budem platit? nakolko som sa preukazal, ze som student (s kmenovym listkom) tak by som mal platit len hodnotu listku, ktory by som mal mat x 100 nie? a teda 0,25*100=25 eur, ci sa mylim?
vcera sa mi podarilo dostat pokutu v MHD, nakolko som mal vygumovan a este raz stiknuty cestovny listok (ktory som dostal od spoluziaka). da sa voci tomu nejako hradit? ze to bolo nedopatrenim? oplati sa tam ist vobec nieco snazit vykecat/vyriesit?
je nejaka sanca, ze sa vyhnem tej pokute?
a este jedna vec - na tom pokutovom papieriku je uvedene zle cislo autobusu - ja som cestoval v autobuse c. 15 a na papieriku je napisany autobus c. 16 - viem sa s tym nejako hradit? asi ani velmi nie co?
co by ste robili?
//a este sa chcem opytat, ked uz tu pokutu budem musiet zaplatit - kolko budem platit? nakolko som sa preukazal, ze som student (s kmenovym listkom) tak by som mal platit len hodnotu listku, ktory by som mal mat x 100 nie? a teda 0,25*100=25 eur, ci sa mylim?
Re: MHD Košice - Pokuta
tie listky sa gumovali tak pred 4-5 rokmi, ked sa to zavadzalo, skusalo to par ludi a nikomu sa to neosvedcilo, neveril by som ze to robi niekto aj dodnes
pokial viem, plati sa 100-nasobok zakladneho listka, ziadne zlavnene, cize 55€
pokial viem, plati sa 100-nasobok zakladneho listka, ziadne zlavnene, cize 55€