Zaujimava Policajna Pokuta
Zaujimava Policajna Pokuta
Zdravim, chcem sa opytat par otazok ohladom pokuty ktoru som dostal dnes nadranom o 4am.
Zastavili ma policajti v Oscadnici (Okres Cadca), ked som siel zaviezt kamosov rano z diskoteky. Prezreli auto, papiere, vsetko bolo ok, no ked sli dozadu auta, uvideli ze tie dve male svetla nesvietia na SPZ-ku, cize SPZ-ka nebola osvetlena. Povedal som, ze sa mi to muselo stat teraz na ceste ,lebo ked som sadal v ZA do auta, tak to svietilo, a taktiez som ich uistil, ze si to dam hned rano ked pridem domov do poriadku, ze nie som mechanik a na mieste za 30 sekund to neviem proste opravit.Pan policajt mi povedal ze mi da taku malu pokutu. Ze 20,-Eur. Povedal som ze nemam tolko, ze som vsetky peniaze minul na diskoteke a ze mam 10,-Eur, ze mu ich dam bez listka a bez blocika a vsetci budeme radi a mozeme ist domov. Odmietol s tym, ze ak chcem vyjednavat, tak ma posle na dopravny inspektorat, kde ma to bude stat 60,-Eur. Samozrejme ze som sa zlakol, lebo neovladam policajne zakony ani neviem ako to funguje, tak som mu strelil tych 20,-Eur, on si zobral papiere moje, siel do auta a cosi tam vypisoval. Prisiel naspat po 10-ich minutach asi, dal mi podpisat jeden papier v takej malej knizke, kde bolo napisane pokuta a blah blah blah na 10,-Eur ! , podpisal som to jednym podpisom, ale on mi dal dva take tie male blociky (ustrizky) , kde je na kazdom po 10,-Euro. Cize mne z toho vychadza, ze si na mne zarobil 10,-Euro, lebo:
1.) Za ziarovky nad SPZ-kou by policajt nemal dat pokutu, pretoze to nie je priestupok. Povedal som , ze v ZA mi to svietilo, ale ked ma zastavili, tak mi to uz nesvietilo. Ako Ja mam vediet ze mi to prestalo svietit? Mam kazdy kilometer zastavit a ist sa dozadu pozriet ci mi to svieti?
2.)Preco Ja mam 2xblocik po desat euro ale podpisoval som v knizke len jeden papier kde bolo napisane 10,-Euro?