e-shop

Ak neviete kam zaradiť Váš príspevok, použite túto kategóriu...
Son-Goku
Darca
Darca
Používateľov profilový obrázok

e-shop

Príspevok od používateľa Son-Goku »

prosim vas je tu niekto kto vlastni alebo vlastnil eshop,je jedno co predaval mal by som par sukromnych technickych otazok,ak by nebol problem aby mi napisal sukromnu spravu ja odpisem.
audiotrack
VIP
VIP
Kontaktovať používateľa:

Re: e-shop

Príspevok od používateľa audiotrack »

vo firme sa starám o niekoľko eshopov, niektoré som prevzal po predchádzajúcom programátorovi, niektoré som programoval sám. Takže ak nejaké technické info, viem ti poradiť v čomkoľvek. V kancli sedím spolu s ľuďmi čo vybavjú objednávky a starajú sa o marketing, tak aj v týchto veciach niečo viem. Kľudne sa spýtaj
hojko
Site Admin
Site Admin
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa hojko »

Hanbis sa opytat na otazky verejne??? Odpovede mozu pomoct aj inym.
TommyHot
Addict
Addict
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa TommyHot »

Mame zlavovy portal a pre klientov sme ich vytvorili asi zo 30. Sice to nie je eshop v pravom slova zmysle, ale skusenosti s obchodom na internete mam. Tak sa pytaj, ale tu na fore a nie cez sukromne spravy...
Son-Goku
Darca
Darca

pytat som sa chcel okolo fungovania co sa tyka vystavovania dokladov o kupe.ak to ide cez net tak faktura,ci paragaon alebo klasicky blocek? potom aka by sa hodila startovacia suma na rozbehnutie,plus co moze stat spravenie si webu a poplatky s tym spojene(mesacne,rocne...).to je zatial tak malinko co ma napadlo.
TommyHot
Addict
Addict
Kontaktovať používateľa:

Posielas hociaky danovy doklad, ale v pripadne online podnikania si neviem celkom predstavit, ze by si mal pokladnu a posielal by si blocky (neviem ci je to vobec legislativne mozne). Takze vystavujes faktury.

Startovacia suma? A co ides predavat? Ponozky, alebo auta? Lebo urcite ti je jasne, ze za 5000 eur kupis kludne aj 5000 parov ponoziek, ale za tu istu sumu auto nekupis :)