PS: Nevedel som či to založiť tu alebo v sekcii Hľadám tak keď tak mi to prehodťe
Farma 2
Farma 2
No založím tému aj o tejto relácii, hoci ja som ju ešte nevidel. Neviete ako sa dá pozerať archív tejto relácie mimo Slovenska? Na voyo.sk mi to neche pustiť keďže študujem v čechách.
PS: Nevedel som či to založiť tu alebo v sekcii Hľadám tak keď tak mi to prehodťe
).
-
lekoklatik
VIP
Re: Farma 2
To nie kvôli tomu že si v Čechách (ffs -_-) ale pravdepodobne sa máš registrovať - http://voyo.markiza.sk/produkt/relacie/ ... 2012-20-15
Treba vyskúšať.
Treba vyskúšať.
ja som tam registrovany, skusal som, zase taky tlk nie som , ale napisalo mi to ze "Nie je mozne pozerat mimo uzemia SR" .
-
drop
Medium Star
- Kontaktovať používateľa:
Jop, uz som videl, ze viacery zo zahranicia sa stazuju, ze nemozu kukat cez ten ich podareny VOYO. Inak zaujimalo by ma kolkí ludia im za to budu platit tych 6e mesacne. Aby to nedopadlo ako piano. Tymto som dopozeral vsetko co je na markize. Vlastne tam uz dlho nic nieje. 
Prva verzia Farmy bola nepozeratelna a teraz to bude o tom istom.To uz nevedia nic rozumnejsie vysielat?
-
PAuLi3
Darca
ked bola nepozeratelna, tak preco vyhravala v sledovanosti? a tentokrat to tiez neni inak, podla prieskumu vcerajsia farma prekonala "slavny" panelak.
vzy je lepsie pozerat farmu, ako na jojke tie vymyte mozgy v hoteli...
vzy je lepsie pozerat farmu, ako na jojke tie vymyte mozgy v hoteli...
Podla mna je blbost jedno aj druhe, sledovanost mala aj seherezahrada asi ked to davali o 20.00. Na CZ/SK si nepamatam kedy bola naposledy nejaka pozeratelna reality, kde to nebolo len o stupidite ludi
Farma 2
Tieto komercne posrate televizie sa nedaju sledovat, relacie su plne primitivnosti ktore su smerovane pre obmedzenych ludi.. Ak tam aj nahodou davaju nejaky normalny film tak kazdych 15 minut reklama.. Nie dakujem. Ked si zapnem TV tak jedine Discovery / Spektrum / Travel / Viasat alebo na filmy HBOčka