Aky Fotoaparát?
Aky Fotoaparát?
Zdravím, takže v oblasti fotenia som začiatočník a chcem si kúpiť nejuaku digitálnu zrkadlovku, ale nejak sa v tom veľmi nevyznám. Takto: Doteraz som fotil klasickým digitálom: Samsung DSC-W120. Teraz by som sa však chcel venovať foteniu vo vyššej kvalite, lebo nejak sa mi to fotenie veľmi zapáčilo. A postupne sa v tom chcem zdokonaľovať. Tak preto si chcem kúpiť nejakú tú zrkadlovku. Samozrejme že aj finančné zdroje sú obmedzené, nakoľko som študent. Chcel by som vedieť akú zrkadlovku za nízku cenu by ste odporučili pre začiatočníka? Nechcem nič extra, len kvalitnejšie fotky. Ďakujem 
Re: Aky Fotoaparát?
Alebo takto: Pre začiatočníka radšej Zrkadlovku alebo ultrazoom?
(vysoko amatérsky názor) Podla mňa je to viac menej jedno akú máš techniku.... ak budeš fotiť kvietky za slniečka tak je to jedno.. (pre začiatočníka) no ak budeš fotiť napr. v horších svetelných podmienkach tak je už lepšie to zrkadlo a celkovo sa dá byť so zrkadlovkou kreatívnejší ako s ultrazoomom/kompaktom.otázka je čo sa ti viac oplatí.. kúpiť ultrazoom a zistiť, že ťa to možno baví a budeš chcieť Časom tak či tak zrkadlovku alebo si kúpiť nejakú low-end zrkadlovku, časom dokúpiť nejaký objektív a potom už len upgradovávať telo? Hl. otázka je ako moc ťa to bude baviť...
Tak ja ako tak by som chcel fotiť samozrejme aj take kvietky, rastlinky, hlavne ľudí, oblohu (západ slnka, tvary oblohy) ale najvaic asi dopravu a všetko okolo nej. Som vo fotení fakt amatér, tak preto sa pýtam na tieto veci.
Vieš tu na fóre je o mnoho viac kompetentnejších userov ako som ja. Keby napíšeš tam tak určite dostaneš radu na vyššej úrovni.
V tvojom prípade fakt neviem... čo keby si sem dal nejakú svoju fotku?
Ale za mňa je to rozhodne nejaká entry-level zrkadlovka, ktorá keby ťa aj nebavila tak to nebude až taká finančná strata a zostane vám aspoň fajn foťák na rodinné oslavy
V tvojom prípade fakt neviem... čo keby si sem dal nejakú svoju fotku?