Erasmus Warszawa - rada pre študenta

O živote, snoch, životnom štýle, cestovaní...
Looker
Medium Expert
Medium Expert

Erasmus Warszawa - rada pre študenta

Príspevok od používateľa Looker »

Dobrý deň,
chcel by som sa vás opytat som na VŠ a idem na Erasmus do Warszawy. Bol tam z Vás už niekto? Mali ste tam aj ubytovanie?
Lebo by som chcel poradiť niečo lacné kedže som študent. Ale nikdy som tam nebol tak neviem čo od toho čakať.
Na internát ist nechcem radšej pojdeme dvaja niekam na byt len neviem ake su ceny. Velmi by ste mi pomohli kazdá info je dobrá.

Viem že je to velmi kulturne mesto ale mohli by ste mi aj poradiť čo sa oplati pozrieť, resp ake umenie kultura coffe a divadla.
Dostaneme nejakych 290eur mesačne ale neviem či to bude dosť. Poliaci vravel že hej, ževraj za euro si kúpim tri chleby. Tak neviem čo si mám o tom myslieť.

Viem, že je tu vela skusenych cestovatelov tak ma neukamenujte. Thanks

:smt035
beardie
Redeemer
Redeemer
Používateľov profilový obrázok

Re: Erasmus Warszawa - rada pre študenta

Príspevok od používateľa beardie »

len tak pre info, preco si si vybral prave Polsko? tam sa mozes dostat kedykolvek
ephramko
Hardcore addict
Hardcore addict

Príspevok od používateľa ephramko »

beardie keby si videl destinacie ponuka moja fakulta UK, tak by si to mozno pochopil...aj ta Varsava alebo Praha a Vieden su vyborne...oproti ostatnym lukrativnym destinaciam...ako gruzinsko a macedonsko...
CheZteR
Redeemer
Redeemer

Príspevok od používateľa CheZteR »

minuly semester boli dvaja spoluziaci vo Finsku vo Vaasa, a dalsi semester idu dalsi spoluziaci do Turecka, takze s tymi destinaciami by som to za tak cierne nevidel, ale asi je to fakt vec fakulty... :)
hughito
Redeemer
Redeemer

Príspevok od používateľa hughito »

beardie napísal:len tak pre info, preco si si vybral prave Polsko? tam sa mozes dostat kedykolvek