Stredná škola Piešťany - odbor informatika - prosím o názor

Témy, ktoré sa nedajú zaradiť do kategórií vyššie...
marekK50
Amateur
Amateur

Stredná škola Piešťany - odbor informatika - prosím o názor

Príspevok od používateľa marekK50 »

Zdravím.
O rok sa musím rozhodnúť, kam chcem ísť na strednú školu. Veľmi by som chcel byť programátor, takže chcem ísť na strednú programatorsku školu. Programovanie ma baví, viem HTML, PHP, Mysql a učím sa CSS. Zatiaľ mám vyhliadnutú jednú strednú školu - SPŠE Piešťany (http://www.spsepn.edu.sk/). Chodí na túto školu niekto, resp. chodil ? Ak áno, prosím o vyjadrenie, čo sa na nej z programovanie učí, či je to dobrá škola a pod.

Ocenil keby ste mi navrhli nejaké ďalšie stredné školy v okolí TN, BA (zapadné SLOVENSKO) atď. so zameraním na programovanie, resp. informatiku).

Taktiež by som ocenil, keby sa na škole vyučuje aj grafika, ale to nie je potrebné, hlavne je programovnie.

Tak píšte svoje názory :) Vopred diki.

//autoeditácia príspevku (27 Apr 2012, 19:55)
+ poprosím link na školu, ktorú mi odporúčate.
beardie
Redeemer
Redeemer
Používateľov profilový obrázok

Re: Stredná škola Piešťany - odbor informatika - prosím o ná

Príspevok od používateľa beardie »

v ziadnej skole ta programovat nenaucia, vzdy ti len ukazu ako na to, naucit sa to budes muset sam
marekK50
Amateur
Amateur

nevadí, ale aj tak chcem ísť na takú školu, lebo budeš mať väčšiu šancu sa to naučiť.
Hlavne potrebujem vedieť o tej škole.
beardie
Redeemer
Redeemer

Príspevok od používateľa beardie »

co tak klasicky gympel a davat si informaticke seminare, vzdy ked sa bude dat?
SOU/SPS ta nemusi naucit matiku na dostatocnej urovni, hlavne ak planujes ist potom na VS
marekK50
Amateur
Amateur

na gympel ma nezoberú.. beru iba do priemeru 1,5 tuším.
evilbanana
Medium Star
Medium Star

Príspevok od používateľa evilbanana »

chodi tam kamarat,ucia ich programovat ta skola je o uroven vyssie ako v NMnV
Curuj
Addict
Addict

Príspevok od používateľa Curuj »