Rada ako nájsť prácu
Rada ako nájsť prácu
Zdravím som stredoškolák,a teraz o 2 týždne maturujem a neviem čo ďalej.
Študujem Grafiku tj. 3D grafika, bitmap, vector, úprava videa a podobné veci.
Ale už dlhší čas sa tomu nevenujem robím to len aby som skončil školu, už dlhší čas programujem a to chcem robiť aj budúcnosti.
Som prijatý už na 2 VŠ - Informatika, ale popri tom si potrebujem nájsť aj dáku robotu,
Programujem v : C#, C/C++, python, php, html,css, js, php, asm ...
Nevravím že ich viem super, ale napr. php,html, css, js a mysql som naprogramoval vlastné CMS, v C# som spravil program na emaily odľahčená verzia outlooku . Čoho sa chytím to naprogramujem nerobí mi problém žiadny jazyk.
OS : Win/ Linux, teraz som sa pustil do tvorby ovládačov jadra.
Minulý rok som kamošom vypracovával, VŠ projekty v C , ani to nebol žiadny problém....
Všetko čo viem som sa naučil sám.
Všade chcú prax, alebo VŠ 2.stupeň.
A keď som si pozeral predmety na viacerých VŠ, tak mi už nemajú čo ponúknuť, tie veci čo sa tam berú už dávno viem...
Nehľadám tu žiadnu ponuku ale radu ako alebo kde sa mám odprezentovať. Ako si nájsť prácu bez titulu, a praxe?
Najlepšie ak by odpovedal dakto kto pracuje v IT - pracovník, zamestnávateľ ale kľudne aj rady od ostatných ako sa dostali do svojej prvej práce "ajťáka programatora".
Študujem Grafiku tj. 3D grafika, bitmap, vector, úprava videa a podobné veci.
Ale už dlhší čas sa tomu nevenujem robím to len aby som skončil školu, už dlhší čas programujem a to chcem robiť aj budúcnosti.
Som prijatý už na 2 VŠ - Informatika, ale popri tom si potrebujem nájsť aj dáku robotu,
Programujem v : C#, C/C++, python, php, html,css, js, php, asm ...
Nevravím že ich viem super, ale napr. php,html, css, js a mysql som naprogramoval vlastné CMS, v C# som spravil program na emaily odľahčená verzia outlooku . Čoho sa chytím to naprogramujem nerobí mi problém žiadny jazyk.
OS : Win/ Linux, teraz som sa pustil do tvorby ovládačov jadra.