Linux- (Ubuntu)
-
capodituticapi
Light Expert
Linux- (Ubuntu)
Dobrý deň, som úplný začiatočník a dal som si na pc spraviť Linux (Ubuntu) respektíve som si to nainštaloval.
Čiže nemám windows nič.
Chcem sa spýtať ako teraz dám na počítač Windows?Ale chcem ponechať aj Linux aj Windows pridať. Všetkým ďakujem za rady.
Čiže nemám windows nič.
Chcem sa spýtať ako teraz dám na počítač Windows?Ale chcem ponechať aj Linux aj Windows pridať. Všetkým ďakujem za rady.
-
lowmanek
Light Professional
Re: Linux- (Ubuntu)
ak mas na jednej particii ubuntu a na druhej data, tak z druhej menovanej "ukroj" pre Win (napr. Easeusom), potom tam nahod win a cez grub v ubuntu nastavis prioritny boot. Skusal som to zatial len v opacnom garde, ale malo by to fungovat 
-
capodituticapi
Light Expert
Takže spravím to takto v prvom rade by som chcel sformátovať HDD do jedného nech tam je 1TB
Potom by som chcel rozdeliť tie časti na C/D NTFS
A linux si hodím na ďaľší počítač lebo kedže sa chcem venovať programovaniu,grafike tak neviem ako by som sem dostal cs6 photoshop a všetky potrebné komunikačné a iné veci pre prácu. Linux fakt len na servery
Mohol by niekto poradiť ako sformátovať disky a potom ich rozdeliť a pridať Windows7. Je dosť možné že potom si to opäť nainštalujem len tak že pri spúštaní sa mi zobrazí linux a windows teraz to chcem šetko sformátovať lebo fakt som rád že som ten linux vyskúšal nainštaloval niečo som sa doučil teraz budem rád ak my toto niekto vysvetlí a budem mu fakt vdačný pre mňa to bude len + do školy lebo budúci rok sa budeme zaoberať takýmito vecami a to že som to sám nainštaloval je fajn len pri formátovaný som to robil hocijako
Tak teraz by som to potreboval všetko sformátovať.
a na novo windows a podobne.
Potom by som chcel rozdeliť tie časti na C/D NTFS
A linux si hodím na ďaľší počítač lebo kedže sa chcem venovať programovaniu,grafike tak neviem ako by som sem dostal cs6 photoshop a všetky potrebné komunikačné a iné veci pre prácu. Linux fakt len na servery