neopravnene zverejnovanie fotografii

Ak neviete kam zaradiť Váš príspevok, použite túto kategóriu...
dzuri
Light Professional
Light Professional
Používateľov profilový obrázok

neopravnene zverejnovanie fotografii

Príspevok od používateľa dzuri »

Dobry den potreboval by som pomoct mal som na pokeci ucet ktory som prestal pouzivat a zabudol vymazat fotky, jedna osoba si ich stiahla spojila jjej a moju foto vytvorila si album z mojimi fotografiami. Pisal som na kontaktoval som azet fotografie zmazali napisali keby sa situacia opakovala mam sa ozvat a situacia sa zopakovala ta osoba si vytvorila novy ucet z mojim a jej meno zasa album z foto znovasom kontaktoval azet zmazali to no dnes pozeram zasa ma za profilovku moju foto azet mi pisal ze oni to stale mazat nemozu a ze mam sa obratit na policiu vo veci neopravnene zverejnovanie fotografii. Co stym oni spravia prosim o pomoc. Ide o osobu inej narodnosti a robi mi t dost zle meno v mojej obci a u kamosov kedze ta osoba im posiela rp aby to videli Dakujem za pomoc
brm
Darca
Darca

Re: neopravnene zverejnovanie fotografii

Príspevok od používateľa brm »

Čo s tým? Veď azet Ti povedal.. obráť sa na políciu.. oni si potom od azetu vypýtajú IP, odkiaľ sa dotyčný prihlasuje a môžu ho vystopovať a následne riešiť.
dzuri
Light Professional
Light Professional

Jo no myslis ze stym nieco spravia kedze ide o romskeho obcana a ty su unas zakonom chraneny
+Este nikdy som nemal taky to problem ani ziaden iny aby som to musel riesit cez policii tak pridem tam a co im tam mam povedat :)
Lubenečko
Guru wannabe
Guru wannabe

Príspevok od používateľa Lubenečko »

No povedz presne to isté, čo si opísal tu. Oni ti už povedia ako sa to bude riešiť a čo je k tomu potrebné.

K :minus: "ty si dajaky moc mudrucky ni? " ... aha, tak pardón. Keď budem potrebovať niečo riešiť na polícií tak si mám najprv naštudovať všetky zákony ako mám postupovať vo veci a