Sex až po svadbe

Diskusia o tom, čo Vás trápi v súkromí...

Vedeli by ste si predstaviť vzťah s niekym takým?

Áno
56
25%
Nie
170
75%

Celkom hlasov: 226

audiotrack
VIP
VIP
Používateľov profilový obrázok
Kontaktovať používateľa:

Re: Sex po svadbe

Príspevok od používateľa audiotrack »

mám záujem prečítať si ako to chápeš ty :)
xXPAINKILLERXx
Star
Star
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa xXPAINKILLERXx »

Určite by som nepočkal. Toto je jedna z vecí ktorú vyžadujem vo vzťahu a musí to byť. Takže som hlasoval za Nie
INsomNIA
Light Star
Light Star

Príspevok od používateľa INsomNIA »

Ja by som tiez necakala zas az do svadby.
Ale poznam babu,co bude akurat Bc. a uz sa ide vydavat, lebo vraj so svojim drahym " Po sebe velmi tuzia" :lol: :lol:
martinwa
Expert
Expert
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa martinwa »

Mám priateľku, ktorá je za to, že sex až po svadbe - možno aj skôr, keď bude na to pripravená, obaja ešte študujeme. Ja to plne rešpektujem a akceptujem ju, milujem ju nadovšetko. Samozrejme austrálske božteky, petting nechýba:D a podobné veci áno, "tvrdý" sex zatiaľ nie teda. :)
begbeee
Hardcore addict
Hardcore addict

Príspevok od používateľa begbeee »

Koľko partneriek si mal? Myslím sexuálne? Ako dlho si s ňou?
martinwa
Expert
Expert
Kontaktovať používateľa:

Úprimne? :D Žiadnu, 6 mesiacov.

Každý má svoje potreby aj my muži, aj ženy ... nie je to ľahké pri "mazlení" v postieľke :D a pri jej postave bohyne :smt007 ale ako som už písal, dokážem do akceptovať a čakať aj 2 roky.
xXPAINKILLERXx
Star
Star
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa xXPAINKILLERXx »

martinwa - takže čakáš, že o 2 roky s ňou budeš mať svadbu? :) GL & HF potom :)
hughito
Redeemer
Redeemer

Príspevok od používateľa hughito »

Určite nie. Považujem to za nezmyselný prežitok, ktorý nemá žiadne opodstatnenie. A mazliť sa s nejakou ktorú mám rád a vzrušuje ma austrálskymi božtekmi ? Heh. Proti gustu žiaden dišputát.
martinwa
Expert
Expert