Zahada s CD

Ak ste si nevybrali z kategórií vyššie, môžete použiť túto časť.
BigMama
Light Expert
Light Expert

Zahada s CD

Príspevok od používateľa BigMama »

Dnes sa mi stala taka zaujmava zahada ktoru neviem vysvetlit a bol by som rad ak by mi to niekto vedel objasnit co sa vlastne udialo.....mam dve CD-R, vlozil som jedno do mechaniky, opytalo sa ma ci ho chcem pouzit ako cd/dvd alebo ako flash disk, dal som ako flash disk a zobrazuje sa mi odvtedy ako dvd-rw a subory sa tam daju jednoducho nakopirovat z priecinka control+c a control+v a daju sa aj vymazat proste uplne dwd-rw :D druhe som po vlozeni urcil pouzit ako cd/dvd a napalil som nanho hudbu a v pohode mi to prehra moja stara veza ktore neprehrava ani dvd ani ziadne rw, tym chcem povedat ze nemoze byt zla nalepka lebo by mi to veza neprehrala....vcom moze spocivat tato zahada? O_o
Michaelo
Hardcore addict
Hardcore addict
Používateľov profilový obrázok
Kontaktovať používateľa:

Re: Zahada s CD

Príspevok od používateľa Michaelo »

TO druhe si dal napalit ako klasicke CD to ze tam je CD/DVD neznamena ze ti to z CD spravi DVD ;)
BigMama
Light Expert
Light Expert

no to hej to chapem ze mi to dalo normalne ako cd, velkost pameti a toto nezmenim ani keby som co robil to je jasne ale jakto ze mi to prve fungoavlo bez problemou ako RW, obe boli rovnake z toho isteho packu to nechapem jak to ze CD-R mi funguje ako RW, a ako som povedal zla nalepka nemohla byt inak by mi to veza nezobrala lebo mi nebere RWcka
Gangy
Darca
Darca

Príspevok od používateľa Gangy »

A ze ti to funguje ako RW sudis podla coho?
To ze ti subory pri "zmazani" zmizli neznamena ze tam uz niesu, len su skryte a stale zaberaju na cd svoje miesto.
BigMama
Light Expert
Light Expert