Tablet
Tablet
Ahojte, momentalne sa rozhodujem medzi tabletmi ASUS Transformer Pad TF300TG 32GB (+dokovacia stanica, cize klavesnica) a Samsung Galaxy P5110 TAB 2 10.1 16GB. Viete mi poradit, ktory z tych dvoch, resp. nieco podobne v tej cenovej kategorii? (300-450e). Este som student, cize si realne viem predstavit vyuzitie dokovacej stanice v skole, napr. pri pisani poznamok na urcitych predmetoch (kedze mame taku moznost). Co sa tyka HW, vyhrava asus, velkym
je uz spominana dokovacka, IPS displej, 4jadrak a raz tolko ulozneho priestoru, na druhej strane, vydrz baterky (bez zapojenej dokovacej stanice) sa pohybuje okolo 7-8 hodin, zatialco TAB 2 zvladne 9-10 hravo. Dakujem za odpovede 
-
Michaelo
Hardcore addict
- Kontaktovať používateľa:
Re: Tablet
Nezabudni že ASUS má hrozne spravený android práve v tomto tablete (dôvod prečo som ho nekupoval).
Bez Custom ROMky si ten tablet veľmi neužiješ. Snažia sa to opraviť a čím ďalej tým je s ním menej problémov no stále blbne.
Karmista ty si poriadny pi*us, vieš to?
Bez Custom ROMky si ten tablet veľmi neužiješ. Snažia sa to opraviť a čím ďalej tým je s ním menej problémov no stále blbne.
Karmista ty si poriadny pi*us, vieš to?
ked narazas na lagy... tak neviem, dost som cital, ze 4.1 to optimalizovala a ked sa sem tam nejaky lag vyskytne, tak je to skor rarita.
-
Michaelo
Hardcore addict
Jo optimalizovala ale stale to ma bugy.
Dobra sprava je ze opravili bug s nabijanim a zamrzanim tabletu.
Dobra sprava je ze opravili bug s nabijanim a zamrzanim tabletu.
viete mi poradit nieco lacnejsie do 100€ s fotakom na zadnej strane? proste aby sa dalo fotit, nie cez prednu kamerku
-
uplink
VIP
Acer Iconia Tab A700 ništa? Je v tej cenovej a úplne inde ako dva menované...to len bokom.
Zdravim... Chcem kupit tablet k pausalu z Telekomu... Ktory s tychto by ste si vybrali vy???
-Samsung Galaxy TAB 2 10.1
-Samsung Galaxy Tab 2 7.0
-Huawei Media Pad
-ZTE Light Tab 2
-Samsung Galaxy TAB 2 10.1
-Samsung Galaxy Tab 2 7.0
-Huawei Media Pad