problémy so spojkou

Autá, motorky, tuning a všetko okolo...
Brozo
Amateur
Amateur

problémy so spojkou

Príspevok od používateľa Brozo »

Zdravím.Dnes som bol u mechanika s tým, že keď som autom prišiel domov, keď bolo auto zohriate na 90C,už viackrát sa mi to stalo, tak motor vydával jeden menší divný zvuk a auto jemne triaslo keď som v ňom sedel. Pri tom divnom zvuku som stlačil spojku a prestalo to ale auto jemne ďalej triaslo. Viem, ako sa správa diesel ale to trasenie nieje normálne na diesel. Mechanik mi povedal, že je to v spojke a že bude tam treba meniť veci cca do 600eur. Vravel že netreba to hneď meniť ale že môže to viac a viac triasť. Čo presne to už bolo neviem ale súvisí to s tým. Môžete mi povedať Váš názor?a prípadné ceny súčiastok? Jedná sa o audi a4 quatro s-line/r.v. 2006, 2.0 TDi. Chcem si len utvrdiť, čo vy na to vravíte a či budete zdielať ten istý názor.

Díkes

Brozo

//autoeditácia príspevku (13 Nov 2012, 18:35)
Brozo napísal:Zdravím.Dnes som bol u mechanika s tým, že keď som autom prišiel domov, keď bolo auto zohriate na 90C,už viackrát sa mi to stalo, tak motor vydával jeden menší divný zvuk a auto jemne triaslo keď som v ňom sedel. Pri tom divnom zvuku som stlačil spojku a prestalo to ale auto jemne ďalej triaslo. Viem, ako sa správa diesel ale to trasenie nieje normálne na diesel. Mechanik mi povedal, že je to v spojke a že bude tam treba meniť veci cca do 600eur. Vravel že netreba to hneď meniť ale že môže to viac a viac triasť. Čo presne to už bolo neviem ale súvisí to s tým. Môžete mi povedať Váš názor?a prípadné ceny súčiastok? Jedná sa o audi a4 quatro s-line/r.v. 2006, 2.0 TDi. Chcem si len utvrdiť, čo vy na to vravíte a či budete zdielať ten istý názor.

Díkes

Brozo
Vraj tam treba meniť veci ohľadne spojky ešte podotýkam ako mi bolo povedané.
RATZINGER666
Darca
Darca
Používateľov profilový obrázok
Kontaktovať používateľa:

Re: problémy so spojkou

Príspevok od používateľa RATZINGER666 »