Kde kúpim TRESKU ?
Re: Kde kúpim TRESKU ?
Ja študujem malé písmenká bežne. Ak už tresku, tak tú deluxe, taká červená, kde sa chvália, že 45% mäsa.
inac ak chcete tresku a neviete ju zohnat, kupte krabie tycinky, to je v podstate maso z tresky ... vsetko tie lacnejsie krabie tycinky 
Otec robil raz domacu tresku s domacou majonezou a domacimi surovinami a odvtedy tiez treska len z nudze :-/
Tiež som sa raz pomýlil a namiesto tresky si kúpil nejaký grc. Odvtedy stále radšej lepšie skontrolujem obal. Ten grc bol ale nič v porovnaní s rybičkami v nejakej špeciálnej omáčke (už sa žiaľ nepamätám, ako sa to presne volalo). Už po otvorení konzervy a krátkom nadýchnutí som mal problém udržať v sebe žalúdočné šťavy. Hrdinsky som si lízol z tej omáčky aby som zistil, či to chutí tak ako to vonia a hneď na to som to celé vyhodil (chováme doma prasa, ale aj tomu som to ľutoval dať). Bola to taká kyslastá chuť akoby zkvasenej kapusty so zatuchnutou rybacinou.
Neviete náhodou niekto, ako sa tá konzerva volá?
eSHOP s nazvom stanica, k tomu si das rohlik a si vybaveny
A čo vravíte na tú čerstvú tresku z Tesca, čo vám pani za pultom nakydá priamo do kelímku?
Lahôdková.
"Výberová" a myslim, ze doslovneDEVZYO1G napísal:A čo vravíte na tú čerstvú tresku z Tesca, čo vám pani za pultom nakydá priamo do kelímku?
btw. v METRE mavaju dost kvalitne ryby a relativne ich mozno nazvat aj cerstve...
Domov kupujeme tresku z pultu v kaufe a viac menej je vzdy dobra, alebo doma nemame take mlsne jazycky 
Ja som si iba raz kúpil tresku z pultu z kauflandu a hold bola skazená. Možno to bola len hlúpa náhoda, ale radšej sa tomu snažím už vyhýbať. 
-
bolek
Guru
- Kontaktovať používateľa:
Ja som mala tresku-rybu tento rok na Vianoce. Neviem, odkiaľ síce bola, len čo mi vadilo je, že v tom zamrznutom mäse je strašne veľa vody. Normálne až vytekala z taniera, na ktorom som ju nechala rozmraziť a z celého balenia, ktoré sa tvárilo veľmi veľké ostali dva malinké kúsky.