World of Tanks
Re: World of Tanks
aha a zaco mam hrat ? nemecko rusko?
-
Sarger
Guru wannabe
- Kontaktovať používateľa:
Rusi sú jednoduchší pre začiatočníka. Nemci vyžadujú už podstatne náročnejšie hranie a ovládanie... Prípadne môžeš skúsiť anglické heavy tanky.
Ja by som začal rusov, keďže od tieru 5 majú predimenzovane silné tanky(KV-1, KV-1S, atď...).Ja som začal nemcov a do tieru 6 (mám VK3601H) to bolo viacmenej trpenie a je známe, že Wargaming nejako nemusí nemecké tanky a stále ich nerfuje, tak ako nedávno PzIV...Choď s rusákmi,keďže KV-1 sa vyrovná mnohým tier 6 tankom...
aha ok diki a zlataky? kupujete treba mi ?
Na začiatok by som povedal že ich ani nepotrebuješ.Akurát si narábam prachy na tier 7 Tiger,no je to niečo strašne pomalé a tu by som už uvažoval nad zakúpením zlaťákov.
Rusi majú svoje výhody, ale ja by som pre začiatočníkov odporúčil Nemcov. Ja sám som začínal so Sovietmi a boli to ťažké začiatky. Naproti tomu Nemci majú omnoho presnejšie kanóny a to mne osobne vyhovovalo omnoho viac. Taký Tiger alebo Tiger P nemá problém pustit sa do vyrovnaného boja s Typom 59 (a to práve vďaka skvelému kanónu, ktorý Rusom chýba).
-
Grond
Medium Professional
to s tym nerfovanim je blbost , oni to nerfuju podla statistik ako si tanky vedu v bitkach a nie podla narodnosti ved posledne patche okusali ruske tanky , hlavne druhu lajnu ruskych TD , tie teraz skoro nik ani nehra ...deszka3 napísal:Ja by som začal rusov, keďže od tieru 5 majú predimenzovane silné tanky(KV-1, KV-1S, atď...).Ja som začal nemcov a do tieru 6 (mám VK3601H) to bolo viacmenej trpenie a je známe, že Wargaming nejako nemusí nemecké tanky a stále ich nerfuje, tak ako nedávno PzIV...Choď s rusákmi,keďže KV-1 sa vyrovná mnohým tier 6 tankom...
z nemeckych heavy su pouzitelne : Tiger P,Vk4502P,Tiger II,E-75 dalej je to des a hroza hlavne Maus a E100 to su proste velke plechovky na ktorych si nepriatel lahko hrabe kredity ....