Dik
Daň z výhry - poraďte prosím
-
johny541
King
- Kontaktovať používateľa:
Daň z výhry - poraďte prosím
Zdravím, dnes mi oznámili, že som vyhral Apple iPad 16GB z Funradia. Chcem sa spýtať ako je to so zdaňovaním výhry? Suma samozrejme presahuje 167eur (5000sk), takže by mala byť zdanená. Ale ide mi o to, platí to aj keď som ešte študent strednej školy a nemám žiadny príjem? Týka sa ma daň z výhry? Prípadne aké mám potom možnosti, keď sa ma to týka. Čo treba spraviť najskôr. Najde sa niekto, kto tomu rozumie?
Dik
Dik
Re: Daň z výhry - poraďte prosím
prvy link v googli:
http://www.porada.sk/t34827-dan-z-vyhry.html
http://www.porada.sk/t34827-dan-z-vyhry.html
-
johny541
King
Tu stranku mi nechcelo nacitat. Aj teraz som s nou mal problem, no nechal som to nacitavat dlhsie a naskocilo.
Po precitani celej temy som nakoniec prisiel k tomu co asi potrebujem az na predposlednej strane a to:
Vobec sa do toho nerozumiem, este som sa s tym nikdy nestretol.
Po precitani celej temy som nakoniec prisiel k tomu co asi potrebujem az na predposlednej strane a to:
Teda ak som spravne pochopil, som ten isty pripad ako on. Cize sa o to starat nemusim. Lenze ak ma danovy urad vyzve k podaniu danoveho priznania, tak co mam robit? Lenze preco by to robil ked sa ma to netyka?Pôvodca textu príspevku: soke
Dakujem za odpoved. Takze ak tomu spravne chapem, pokial nebudem mat ziadne prijmy za tento rok, vobec sa o to nemusim starat, ziadnu dan z vyhry platit nemusim, tak?
ano, ak ťa však DU vyzve na podanie DP, treba ho podať
Vobec sa do toho nerozumiem, este som sa s tym nikdy nestretol.
-
Peter_Retep
VIP
no ked ta vyzve aby si ho podal tak ho podas....ale dan z vyhry platit nemusis...okrem toho neplnolete osoby sa mi zda ze su oslobodeny od dani a poplatkov samozrejme ak neprekrocia nezdanitelnu cast zakladu dane co bolo v korunach cca 40 000 Sk ako je to teraz v eurach nemam odvahu ti povedat, to by som ta zavadzal
-
johny541
King