Podvodnik

Témy, ktoré sa nedajú zaradiť do kategórií vyššie...
1Peter1
Novice
Novice

Podvodnik

Príspevok od používateľa 1Peter1 »

Dobrý deň stretoll sa už niekto s podvodníkom s Košíc čo vlastni firmu KMC vola sa Ing. Štefan Kristan - KMC, Rastislavova 778/56, Košice - Juh. Tak tento pan mi ponukol mobil sony ericsson wt19i a tak som ho aj zobral bola dobra cena 80 eur a že zo všetkym čo k mobilu patri. A keď som si prevzial mobil a zaplatil 80 eur - na dobierku tak som otvoril balik a tam bol ružoví samsung gt s3550 shark - hello kitty. po emailovej dohode s tymto panom som mobil poslal speť a ten pan pisal že mobil prebral ale už prešlo dosť dni aby od vtedy šek s peniazmi prišiel a tak teraz čakam kedy mi pride mobil speť. Potom sa mi už tento pan ani neozval a som sa dočital na internete že veľa ľudi sa na neho sťažuje že podali aj trestne oznamenia. A preto by som sa chcel s niekym spojiť a vyriešiť to lebo tych 80 eur som dosť dlho šetril keďže som ešte len študent.
hojko
Site Admin
Site Admin
Používateľov profilový obrázok
Kontaktovať používateľa:

Re: Podvodnik

Príspevok od používateľa hojko »

A co teraz cakas, s kym sa chces spojit??? Mozes kontaktovat akurat tak policiu, toto je znamy podvonik z Kosic a co to sa tu uz na fore o nom popisalo. Preco si si ho nepreklepol pred kupou najskor (zadanim jeho udajov do Googlu)??? Darmo teraz plakat nad rozliatym mliekom.
beardie
Redeemer
Redeemer

Príspevok od používateľa beardie »

naco plakat? mame na to cisticov...
Prílohy
megusta_on_sunglasses.jpg
Hensym
VIP
VIP

Príspevok od používateľa Hensym »

Na políciu pôjdeš asi aj zbytočne. Ako píše hojko, desiatky ľudí už ojekabátil. Treba zohnať adresu, prípadne sa dohodnúť na reálnom stretnutí. Zobrať si veľkého kamaráta ak tak, a "vypýtať" si mobil alebo peniaze. Prípadne, ak má firmu, skúsiť ho nejak vypátrať podľa toho.
Billy
Star
Star

Príspevok od používateľa Billy »

beardie: macky by mlieko pit nemali.
1Peter1
Novice
Novice