A ty si hovoríš kamarát?
-
qwerty-xyz
Re: A ty si hovoríš kamarát?
znami podrazia kedykolvek v hocicom, .... vztahova zasada mojho kamosa, neodrbes ty ju odrbe ona teba, --- riadi sa tym uz dlhy cas funguje to dokonalo. Skutocny kamarat by mal mat tendenciu nepodrazit, takych spocitam na jednej ruke. Ja nikomu nohy nepodrazam, snazim sa nepodrazat ani znamym, a dlzny nie som nikomu nic, a ked aj hej, tak sa to snazim co najrychlejsie splatit. neraz robim taketo rozpory, ci uz v sluzbe, alebo v peniazoch.
-
Anem
Star
- Kontaktovať používateľa:
No mňa by skôr zaujímalo čo myslíte tým podrazom či také niečo ako, že by som niekoľko-krát chcel ísť na pivo do neďalekej krčmy ale kamarát opakovane nejde lebo sa mu nechce nie preto že nemôže, alebo niečo takého tvrdšieho prípadu ako, že na ceste dostanete s autom defekt a okolo ide kamarát a nepomôže vám ikeď to súrne potrebujete.
-
Grim
Darca
...za seba...vymyslel som si jednu historku, ku ktorej som mal ako dôkaz fotografiu, ktorá bola ale vyfotografovaná za trochu iných okolností...kamoš mi rok veril, že je to pravda, po roku som mu povedal, že to bol odrb
...zase raz sa zabudol odhlásiť z mailu, tak som mu tam našiel jeden registračný mail, v ktorom mu jeden internetový obchod posielal prihlasovacie údaje (vrátane hesla)...nešmejdil som mu tam, jednoducho som istý čas pobudol s dobrým pocitom, že viem jeho heslo a potom som mu to povedal...v čom osral on mňa si už veľmi nepamätám, viem že som mu požičal všetky série Prison Break (ešte za dôb, kedy to letelo) a zabudol som na to, takže som to po dlhšej dobe od neho pýtal...vtedy mi povedal, že mi to vraj vrátil, ale nedávno mi povedal, že to v nejakom svojom CD bordeli našiel, či to nechcem naspäť