PC sa nechce zapnut !

Ak potrebujete pomoc alebo poradiť, píšte sem (len PC, elektronika atď.)...
Romanko23
Light Expert
Light Expert

PC sa nechce zapnut !

Príspevok od používateľa Romanko23 »

čaute ! :? Mám problém s PC...akonáhle ho zapnem...zobrazí sa mi pár možností medzi ktorými je aj " Start windows Normally "...Ked to dám tak sa začne normálne načitavat windows...asi v polke načitania sa to preruší a na asi 2 sekundy sa zobrazí modrá obrazovka...s nejakym textom...( dost rychlo to zmizne nestihnem si ani prečitat čo tam je )..no a ptm..sa PC reštartne a zase odznova...stale dokolečka...Som amatér..neviem čo stým mám robit... niekde som sa dočítal že ak mám CD od PC malo by sa to dat opravit...Lenže ja ho nemám...V podstate na PC kašlem ide mi len o tu hudbu,obrazky,filmy...ktoré tam mám...a ktoré už nikdy nikde nenajdem..a mam ich len v tom pc...stačil by mi nejaky trik..ako odtial vytiahnut tie subory...ostatne možem okašlať.. :/ ( Som amatér vyvsetlujte mi to tak aby som to pochopil dík ! )
Dildogripak
Medium Professional
Medium Professional
Používateľov profilový obrázok

Re: PC sa nechce zapnut !

Príspevok od používateľa Dildogripak »

z tých volieb čo sa ti ukážu vyber "Last known good configuration"
a daj enter
Romanko23
Light Expert
Light Expert

skušal...som nejde...to...to isté ako je už aj hore pisane..len sa začne načitavat ptm sa to preruší...modra obrazovka..bla,bla,bla...restartne sa...a a zase znovu...
Grim
Darca
Darca
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Grim »

...skús prečítať aspoň koniec toho kódu za "STOP:"...súbory sa dajú vytiahnúť tak, že HDD pripojíš k inému PC...
Romanko23
Light Expert
Light Expert

Grim Dakujem ! :)..to ma nenapadlo ! :) fakt dík !...našiel som aj na nete CD ktoré by to malo opravit...ešte stihanem nejaky ISO napalovaci program s ktorým to napalim a skusim to spravit..ak to nepojde...skusim ten HDD dat do ineho PC :)

//autoeditácia príspevku (21 Apr 2013, 0:58)