compositing software
compositing software
ahojte, viete poradiť nejaký "compositing software", ktorý pracuje ako NUKE 3D,- video dole ukazuje akým systémom to funguje... myslím že také niečo je aj v Blendri, ale neviem či takto isto, ďakujem
Re: compositing software
štandardný camera mapping, to spravíš v každom 3D softe
a nevedel by si mi prosím za k+ pomôcť nájsť na toto nejaký tutorial, kde ukazuje ako sa robí podobná scéna?? je jedno či v blenderi, cineme 4d, 3d studio maxi alebo kde, ale aby šlo o podstatu takejto scény... Ďakujem 
-
lekoklatik
VIP
No tam potrebujes uz iny skill.
To nie je ze tutorial a hop vytvoril som nadhernu scenu.
Ved ti video aj ukazuje aky jednodcuhy mechanizmus to vsetko ma, avsak poskladat jednotlive casti (footage zo zaciatku toho kopca po koniec, background, nuke posun dopredu) si vyzaduje zrucnosti jednotlivych programov.
Photoshop mozno okej, ale 3D.
Alebo sa tu bavime o tom, ze ty vies pouzivat nejaky 3D soft a taktiez photohop (podla mna nuke nie je povinnost, to spravis aj v Premiere)?
To nie je ze tutorial a hop vytvoril som nadhernu scenu.
Ved ti video aj ukazuje aky jednodcuhy mechanizmus to vsetko ma, avsak poskladat jednotlive casti (footage zo zaciatku toho kopca po koniec, background, nuke posun dopredu) si vyzaduje zrucnosti jednotlivych programov.
Photoshop mozno okej, ale 3D.
Alebo sa tu bavime o tom, ze ty vies pouzivat nejaky 3D soft a taktiez photohop (podla mna nuke nie je povinnost, to spravis aj v Premiere)?