Práca a škola
Práca a škola
Zdravím, ako to je s prácou počas štúdia na vysokej škole ? Som prijatý na dennú formu (Externe študovať moc nechcem, aspoň zatiaľ...) Ale nakoľko viac menej žijem sám, tak by som potreboval nejakú prácu - aspoň pokiaľ nezačne škola... No chcem vedieť, či môžem pracovať normálne na plný úväzok, keď som študent, alebo len brigáda (Čo kvôli Ficovi sa mi ani neoplatí...) Ďakujem za odpoveď, dúfam, že to už ešte nebolo
Re: Práca a škola
velmi to zalezi aku skolu a odbor budes studovat
a samozrejme je to velice individualne
a samozrejme je to velice individualne
Nepokladal som to za dôležité, že čo budem študovať... ale asi som sa mýlil. Tak prijali ma na FEI TUKE
Ako čas na skúšky atď. by som si našiel, čiže by práca mi školu nijako neovplyvňovala, len to neviem ako to je s tými zákomni, keďže budem mať študentské zľavy, dostavať rodinné pridávky atď.
Zalezi naozaj od skoly, u nas sa cez semester nezastavis a skuskove je pohoda. Robit sa da mozno az v 3. rocniku. Ludia co robili vacsinou aj rychlo skoncili. Ale najde sa aj par vynimiek, co to stihaju.
Naozaj to ale zalezi od skoly.
Naozaj to ale zalezi od skoly.
-
audiotrack
VIP
- Kontaktovať používateľa:
aj od školy, aj od práce
Spoliehať sa na to, že budeš mať dosť času je naivné. Jeden profák povie že cviká budú u neho povinné a šéf povie že ťa odmieta púšťať v strede dňa na dve hodiny z práce každý týždeň a už sme doma.
Spoliehať sa na to, že budeš mať dosť času je naivné. Jeden profák povie že cviká budú u neho povinné a šéf povie že ťa odmieta púšťať v strede dňa na dve hodiny z práce každý týždeň a už sme doma.
Tak osobne neviem ešte ako to je na vysokej a či to vôbec budem zvládať... ale ako som písal viac menej žijem sám a peniaze by sa mi dosť zišli... Skôr by ma teda zaujímalo, či ma nemôžu vyhodiť kvôli tomu zo školy, alebo nejaké iné problémy, keďže budem využívať študentské zľavy na cestu, brať pridavky a pritom pracovať.