Štatút študenta
Štatút študenta
Zdravím, v nedeľu cestujem do BA a zaujíma ma jedna vec. Skončil som gymnázium, som prijatý na vysokú školu. Mám potvrdenie o návšteve gymnázia, ktoré nie je obmedzené dátumom, jednoducho na ňom píše, že som žiakom IV.C a v školskom roku 2012/13 som študentom školy + mám rozhodnutie o prijatí na výšku.
1) Môžem si nárokovať na študentskú zľavu pri kúpe predplatného cestovného lístka?
2) Môžem si nárokovať na študentskú zľavu pri ubytovaní sa na ŠD Vlčie hrdlo? Pani, čo tam robí, mi povedala, že ak sa preukážem potvrdením o návšteve, môžem. Teraz je ale otázne, či mi to potvrdenie garantuje, že som študent, či to nebudú vnímať tak, že už som školu skončil a zľavu nedostanem. (poprípade či mám skúsiť nejakú inú fintu typu "máme 5-ročný odbor" alebo "ešte som nezmaturoval"..)
Ďakujem za odpovede.
1) Môžem si nárokovať na študentskú zľavu pri kúpe predplatného cestovného lístka?
2) Môžem si nárokovať na študentskú zľavu pri ubytovaní sa na ŠD Vlčie hrdlo? Pani, čo tam robí, mi povedala, že ak sa preukážem potvrdením o návšteve, môžem. Teraz je ale otázne, či mi to potvrdenie garantuje, že som študent, či to nebudú vnímať tak, že už som školu skončil a zľavu nedostanem. (poprípade či mám skúsiť nejakú inú fintu typu "máme 5-ročný odbor" alebo "ešte som nezmaturoval"..)
Ďakujem za odpovede.
Re: Štatút študenta
Oficialne do konca augusta
Takže v oboch prípadoch by to malo byť bez problémov. Ďakujem! 
Pre stat si az do konca prazdnin,.rodicia budu dovtedy dostavat pridavky, to, ze si autobusar postavi hlavu a zlavneny listok ti nepreda, to je uz ina kapitola, oficialny narok ale mas
-
uplink
VIP
- Kontaktovať používateľa:
Myslím že keby autobusárovi ukázal len kartičku [iSiC, alebo internú školskú] aj expirovanú že je študent, že to nejako hlbšie riešiť nebude.
-
kukiak
Addict