Dell vs Lenovo NTB

Ak plánujete kúpu HW, SW, elektroniky..., tak si skúste nechať poradiť...
ST1
King
King
Používateľov profilový obrázok
Kontaktovať používateľa:

Dell vs Lenovo NTB

Príspevok od používateľa ST1 »

Ahoj velmi dlhu dobu som toto forum nenavstivil a chcel by som Vas poprosit o radu na kolko som student v zahranici a potrebujem ntb ktory patri do strednej zlatej triedy. Tak sa rozhodujem nad DELLom alebo Lenovom. Toto su typy ktore porovnavam a chcem vediet co sa tyka kvality co je lepsia volba a co sa bude menej prehrievat resp. ktora znacka je lepsia na kolko neviem ci budem ntb kupovat na SVK alebo v zahranici.

Dell Inspiron 15R SE
core i5 i5-3210M/ Radeon 7730M

Lenovo Ideapad Z500
Core i5 3210M/ Nvidia GT645M

Maju rovnake procesory ale mam velke obavy ktory sa bude menej prehrievat.

Rozdiely su este v RAM a v displejoch ale to ma az tak netrapi nakolko mi ide o kvalitu ntb to znamena ze nechcem behat do servisu kazdy mesiac a pod.
Tu su aj prislusne linky
http://www.alza.sk/lenovo-ideapad-z500- ... 374147.htm

http://www.dell.com/dk/p/inspiron-15r-s ... 0#TechSpec

Pozeral som aj notebookcheck a samozrejme lepsia GK je v Lenove, ale neviem ako tj z teplotami na kolko je tensi a pocul som ze maju hlucne chladenie, ale to fakt neviem posudit na kolko som ho nedrzal osobne v rukach a nepoznam nikoho kto by mal jeden ztychto ntb.

Dakujem velmi pekne za pomoc.
Chalesnik
Medium Professional
Medium Professional
Kontaktovať používateľa:

Re: Dell vs Lenovo NTB

Príspevok od používateľa Chalesnik »

to s tym hlucnym chladenim na lenove neni pravda este tu mam taku fintu ze si regulujem otacky ako chcem priamo program od lenova ... ja by som bral lenovo aj ked dell je tiez vyborna znacka
guess.whoo
Redeemer
Redeemer
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa guess.whoo »

chladenie je tichucke aj na mojom ntb s dvoma GK, takze urcite lenovo
ST1
King
King
Kontaktovať používateľa: