lcd LG 47LN575S
lcd LG 47LN575S
hojky, chcem Vas poprosit o radu.
celkom sa mi paci lcd LG 47LN575S
je to podla Vas dobry lcd alebo radsej do niecoho ineho?
a mam izbu so sirkou 4040 . ak dam gauc rovno k stene nebude ta uhlopriecka moc velka k takej vzdialenosti?
dakujem velmi pekne
celkom sa mi paci lcd LG 47LN575S
je to podla Vas dobry lcd alebo radsej do niecoho ineho?
a mam izbu so sirkou 4040 . ak dam gauc rovno k stene nebude ta uhlopriecka moc velka k takej vzdialenosti?
dakujem velmi pekne
-
Ryan Giggs
VIP
Re: lcd LG 47LN575S
Ak ti nevadi seda miesto ciernej, podpriemerny kontrast a 50 Hz panel tak kludne. Jedine pozitivum je direct led podsvietenie.
no ja som v tomto uplny laik. ak ma teda tento model tolko negativ, mohol by som poprosit nejaku inu alternativu?
dakujem velmi pekne
dakujem velmi pekne
-
Ryan Giggs
VIP
Aky je rozpocet?
cca 700-800, ale necham si poradit, ak by sa oplatilo viac, tak by sa nieco hadam este naskrabalo aj do 1000
-
Ryan Giggs
VIP
A k comu to bude sluzit? Sledovanie tv, nejake tie hd filmy, nebodaj aj hranie ci ako monitor k PC?
sledovanie tv, filmov z pc, sem-tam aj internet a neskor by som chcel kupit aj nejaky xbox alebo ps. na internet budem primarne pouzivat pc, resp. notebook
-
Ryan Giggs
VIP
V ramci tvojho limitu, resp. mierne nad (cca od 840 eur) je obrazovo uplne bezkonkurencny Panasonic P50ST60E. Na nejake dlhohodinove surfovanie sa vsak velmi nehodi.
3D nemam podmienku (zatial som si na to moc nezvykol, neviem ci by som to vedel dost vyuzit), takze nie je lepsie kupit nejaky model, ktory nema 3D?
taktiez pozeram, ze je to plazma. nie je lepsie mat LCD? v Nay-ku mi vraveli, ze plazmy sa len zmytocne prehrievaju a tahaju ovela viac el.energie. ci? vdaka
//autoeditácia príspevku (23 Aug 2013, 10:10)
a este jedna vec. nebude uhlopriecka 127 cm do bytu uz moc velka? uz pri 119 cm som si nebol isty