Opravný termín štátnych skúšok
Opravný termín štátnych skúšok
Zdravím Vás... neviem, ako začať, tak v skratke popíšem moju situáciu. Študujem na VŠ ekonomického zamerania, od prvého ročníka, teda od strednej školy som písomkami a skúškami prechádzal ľahko, s veľkou dávkou šťastia, proste neučil som sa veľa a vždy mi to vyšlo. Presne na to som sa spoliehal aj na riadny termín Bc. štátnic v júny, lenže od života som dostal po papuli a podarilo sa mi len obhájiť BP a spraviť jeden predmet z troch. Chvíľu mi trvalo, kým som sa z toho spamätal, tak isto sa s tým zmierilo blízke okolie a rodina. Na opravný termín som sa chystal účiť v pomalom tempe mesiac pred, lenže odkladal som to, učil sa dosť málo a zrazu mám do štátnic 1 deň a viem asi tak polovicu. Chyba bola v tom, že som začal mať z ničoho nič negatívny postoj k úplne všetkému, škola, práca, celý môj život mi je ľahostajný, nič ma nebaví, nič sa mi nechce, dlhú dobu som podráždený a nedokázal som sa asni prinútiť sa učiť. Z celej tej mojej negativity som ešte viac nervózny a neviem sa jej zbaviť. Jediné, čo by som sa vás chcel opýtať je, ako to chodí na opravných štátniciach - či už to viete z vlastných skúseností, alebo z počutia od známych - je komisia na študentov "mäkšia" a dokážu sa viac zľutovať? Sú vo všeobecnosti ľudskejší? ... lebo ak nemyslím na šťastnú ruku, tak už fakt neviem čím sa mám pred tým uspokojovať a do hlavy si natlačiť aspoň minimum pozitív..
Ďakujem pekne všetkým
Ďakujem pekne všetkým
-
theBliZZard
Star
- Kontaktovať používateľa:
Re: Opravný termín štátnych skúšok
Pises o tom, ako keby si umieral... k teme, preco by mali byt ludskejsi, maksi? Za to ze ty si sa na to zvysoka vysral a kopa inych studenov doma "makala" a ucila sa? Neucil si sa, tak ti treba, je neskoro vyplakavat ... ach jaj, kedy ludia konecne dospeju a nebudu cakat, ze im vzdy vsetko spadne do ruk same?p0s3r4_69 napísal:Chvíľu mi trvalo, kým som sa z toho spamätal, tak isto sa s tým zmierilo blízke okolie a rodina.